• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Merijn@EJ6!

Welkom en mooie auto's.

Grappig de velgen onder de grijze zijn de velgen die ik onder de mijne wil gaan leggen.
 
Na enige tijd weer eens een kleine update vanuit Etten-Leur.
Enkele weken geleden heb ik helaas een ongelukje gehad met de Civic. Gelukkig was het mijn fout niet en wordt de schade vanuit de verzekering van de wederpartij vergoed. De bestuurderszijde heeft op meerdere delen hoofdzakelijk scham schade.
A.s. week zal de bestuurderszijde opnieuw worden gespoten, waar de foto's uiteraard van zullen volgen.

Plannen voor 2014:

- Tectyl behandeling geven,
- Velgen laten herstellen,
- Nieuwe wielmoeren monteren,
- Remmerij voor vervangen (remklauwen reviseren, nieuwe remschijven + blokken + nieuwe remvloeistof),
- Automaatolie verversen,
- 2 cm verlagen.

Onderhoud heeft momenteel even prioriteit, indien dit voltooid is gaan we ons weer richten op het detailen :grinning:

Nog even een foto hoe de Civic er nu bij staat (schade zit zoals ik reeds vermeldde aan de bestuurderszijde) :sob:
 
Jammer van die schade Merijn, ik hoop dat de schade netjes en onzichtbaar gemaakt wordt, hopelijk komt er nu lak op die minder krast dan de lak die er nu opzit. Zo'n krasgevoelige lak heb ik nog niet eerder gezien.

MerijnEJ6;350331 zei:
Onderhoud heeft momenteel even prioriteit, indien dit voltooid is gaan we ons weer richten op het detailen :grinning: (

Het is maar goed dat je dat even aangeeft want we zitten hier wél op een detailingforum Merino.