Vraag mij altijd af waar het forum eigenlijk is. ''Zou ik in de buurt wonen?''wat mensen in de buurt van het forum
Vraag mij altijd af waar het forum eigenlijk is. ''Zou ik in de buurt wonen?''wat mensen in de buurt van het forum
Vergeet ik ook eens de juiste interpunctie...Vraag mij altijd af waar het forum eigenlijk is. ''Zou ik in de buurt wonen?''
Niet lullig bedoeld, maar je vraagt op een detailing forum of hulp. Je krijgt de wereld aan tips. En je koopt die rommel bij de Action?
Als je bij de Action moet zijn voor detail spullen, kan Carclean z'n deuren wel sluiten.
Maargoed, ik heb dat spul nooit geprobeerd, wie weet werkt dat veel beter en kan ik m'n detail spullen ook beter inruilen voor Action spul...
gebruik het wel voor de caravan ha haha haAls je de bon hebt, gewoon terug brengen!
@John1961
Ik heb een collega met wat krasjes in een nieuwe auto op weg geholpen met het advies: 250ml Monello Mezzo en een Orange Monello handpad. Na grondig wassen (2 emmer methode) is hij lokaal gaan polijsten, netjes afgenomen met een beetje Gyeon Prep, waarna hij daar een wax die hij al had heeft aangebracht.
Hij was ook onervaren op dit gebied, maar met een flesje Mezzo, een pad en een klein flesje Prep kreeg ik hele enthousiaste foto's via de app en was hij apetrots dat de krasjes nagenoeg weg waren! Budget technisch viel dit dus mee, en een zeer tevreden eigenaar was het resultaat.
Maar zoals @Quantoxx schrijft, hopelijk vind je je weg een beetje met alle adviezen!