• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

met welk product kan ik deze krassen verwijderen

Ik was in mijn favoriete winkel Action, en heb gewaagd om dit product te kopen. Aangezien mijn 3 M pasta op is
 

Bijlagen

  • krasmiddel 1.jpg
    krasmiddel 1.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 199
  • krasmiddel 2.jpg
    krasmiddel 2.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 204
Niet lullig bedoeld, maar je vraagt op een detailing forum of hulp. Je krijgt de wereld aan tips. En je koopt die rommel bij de Action?
Als je bij de Action moet zijn voor detail spullen, kan Carclean z'n deuren wel sluiten.
Maargoed, ik heb dat spul nooit geprobeerd, wie weet werkt dat veel beter en kan ik m'n detail spullen ook beter inruilen voor Action spul...
 
Niet lullig bedoeld, maar je vraagt op een detailing forum of hulp. Je krijgt de wereld aan tips. En je koopt die rommel bij de Action?
Als je bij de Action moet zijn voor detail spullen, kan Carclean z'n deuren wel sluiten.
Maargoed, ik heb dat spul nooit geprobeerd, wie weet werkt dat veel beter en kan ik m'n detail spullen ook beter inruilen voor Action spul...



Je hebt gelijk , maar dacht toch eens proberen
Nooit geschoten is altijd mis.
 
@John1961

Ik heb een collega met wat krasjes in een nieuwe auto op weg geholpen met het advies: 250ml Monello Mezzo en een Orange Monello handpad. Na grondig wassen (2 emmer methode) is hij lokaal gaan polijsten, netjes afgenomen met een beetje Gyeon Prep, waarna hij daar een wax die hij al had heeft aangebracht.

Hij was ook onervaren op dit gebied, maar met een flesje Mezzo, een pad en een klein flesje Prep kreeg ik hele enthousiaste foto's via de app en was hij apetrots dat de krasjes nagenoeg weg waren! Budget technisch viel dit dus mee, en een zeer tevreden eigenaar was het resultaat.

Maar zoals @Quantoxx schrijft, hopelijk vind je je weg een beetje met alle adviezen!


Ja klopt zo veel adviezen, maar het is mij wel duidelijk koop geen rommel bv Action ha ha ha. Ben nu op zoek naar een goede velgen sealer. Die van mij is uit gewerkt. Maar ook hierin is weer zo veel keuze.
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW