• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metropolitan Stofzuigers en Blowers

Blaast de master blaster nog harder als een Vac 'n Blo Tim?
Kan ik me moeilijk voorstellen wat dat ding blaast enorm hard...

Daarstraks even een testje gedaan, op een afstand van 4 meter blaast hij een klein leeg flesje melk gewoon om ... !!!
 
Master blaster blaast ongeveer 3 keer zo hard Kurt. En hij blaast twee keer zo hard als de normale blaster. :ja

Maar jouw test met het flesjes melk willen we natuurlijk zien in een youtube test. :D
 
master blaster is toch 8 pk?
omgerekend is dat toch zo een 5500 tot 6000 watt??
echt abnormaal veel.

of beredeneer ik dat verkeerd?
 
nee klopt,

pk/~1.33 =kWh

maar 8 pk in een stofzuige/blower, mag je de auto wel op de handrem zetten als je hem gaat droogblazen 8o
 
Het is peak HP, dus ik denk dat het omgegerekend zoals ik in de gegevens zie ongeveer 3000 Watt zal zijn. Dus plm 4 HP continu. Hij blijven Amerikanen he. ;)
 
Heb gisteren de 4Pk ontvangen, eerste zicht zag hij er maar klein uit en weegt ook niks.

Maar toen ik hem in had gestoken en aan had gezet ging het lachen wel over 8o

Zoveel kracht had ik absoluut niet verwacht, ik probeer van het weekend ook een filmpje te maken.
Het ziet er zeer belovend uit !!

Btw, weer bedankt voor de snelle levering jongens !
 
Zelfde reactie als mezelf :-b

zal eens een filmpje ineen steken...

edit: is nu aan het uploaden, fles vitel op een afstand van 4 a 5 meter... Denk dat verder ook wel lukt :D
 
Ben de 8hp vandaag gaan ophalen :party: :party: heb er maar één woord voor het is een echt beest.
In stand 1 is de blaaskracht al enorm, maar wanneer je naar stand 2 gaat moet je effe de slang goed vasthouden en met het geluid van een startende jetmotor, je hoort en voelt gewoon de kracht toenemen:party:
Volgens mij als er iets aan de auto loshangt zie je het zo vliegen.
Dit weekend ga ik hem echt testen:ja
 
Ik twijfel nog tussen de Air Force Blaster 4HP en de Air Force Blaster Sidekick 1,3HP. Ik wil namelijk de randen tussen de portieren en de kofferbak deksel droog blazen. Met zo'n side kick kun je volgens mij er niet makkelijk bij en met de slang van de 4 HP wel. (denk ik ).:weetniet
 
Toch geweldig niet om van die afstand dat nog klaar te krijgen... :) Denk zelfs dat het van verder ook nog gaat, living is +- 8 meter lang dus je kan je inbeelden wat afstand ertussen zat :) Want lijkt kleiner op het filmpje zie ik net...

De honden tja, die vinden het helemaal geweldig :D
 
@chost,
staat natuurlijk ook wel goed!!
ff de auto droogblazen, met een 4pk blower:D

ziet er echt top uit, maar voor mijn applicatie, gewoon te duur
 
Ik ga ook geld opzij leggen voor de vac n blo deluxe.
Vandaag weer met de stofzuiger aan de gang geweest maar die slang is net te kort, met het gevaar dat je de stofzuiger tegen de auto aan trekt.
Ik was aan het twijfelen tussen de instappers van zowel de stofzuiger als de blower maar als ik het goed begrijp kan ik de auto ook droogblazen met de vac n blo deluxe dus dan pakken we die maar :grinning:
 
chost10 zei:
Ik twijfel nog tussen de Air Force Blaster 4HP en de Air Force Blaster Sidekick 1,3HP. Ik wil namelijk de randen tussen de portieren en de kofferbak deksel droog blazen. Met zo'n side kick kun je volgens mij er niet makkelijk bij en met de slang van de 4 HP wel. (denk ik ).:weetniet

Inderdaad de slang is heel handig, bij de Vac 'n blo zitten 2 slangen van 1.80m ...

@Tim bestaat er in de toekomst de mogelijkheid om nog extra slangen bij te kopen? Dan kan de stofzuiger / blaster in de garage blijven hangen, terwijl hij buiten gebruikt wordt... :heart_eyes:
 
Koko zei:
Ik ga ook geld opzij leggen voor de vac n blo deluxe.
Vandaag weer met de stofzuiger aan de gang geweest maar die slang is net te kort, met het gevaar dat je de stofzuiger tegen de auto aan trekt.
Ik was aan het twijfelen tussen de instappers van zowel de stofzuiger als de blower maar als ik het goed begrijp kan ik de auto ook droogblazen met de vac n blo deluxe dus dan pakken we die maar :grinning:

Met de gewone Vac 'n Blo ook hoor :)
Heb ook zitten twijfelen voor de deluxe, maar ik kreeg hem nergens netjes weg in de garage (91cm lang)

Heb daarom de gewone genomen, en ja de kracht zie je... Hij verwarmd trouwens ook de lucht... :)

Enigste verschil is de langere slangen en opzetstukjes, en dat het apparaat van zijn eigen wieltjes heeft...
 
Ja ok, ik ga toch voor de deluxe omdat ik mezelf ken en ik uiteindelijk toch die opzetstukken ga kopen :-"
En die langere slang lijkt me toch wel fijn.

Ik heb nu geen garage en doe alles bij ons achter het huis daar is een parkeerplaats dus voorlopig kan ik de vac n blo toch nergens ophangen, tenzij idd die slangen los te krijgen zijn dan koop ik nog 7,2 meter bij en dan kan ik hem in de schuur laten hangen.
Eerst nog maar eens wachten op nieuw geld want het oude is op :s
 
inderdaad, alles ineens is niet mogelijk eh :)

Nu ik ben serieus verschoten bij de eerste testjes...
Ik ga hem nu eens proberen in de polo :)