• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metropolitan Stofzuigers en Blowers

@Kurtje:
Vergeet je deksel, opvangzak en filter niet te verwijderen zoals in de handleiding staat ,als ik het goed begrijp voor de blower functie. De reactie van de honden is echt geweldig.
 
Ben onder de indruk na het zien van de filmpjes.
Weten jullie zeker dat die stofzuiger niet onder de wapenvergunning valt :-" . Volgens mij kun je er makkelijk iemand mee opblazen :-b

Het jeukt verschrikkelijk, maar moet toch eerst wachten op de centjes van mijn verlofuren verkoop. En mijn verlanglijstje is nog lang niet leeg..:D
 
guntherm zei:
@Kurtje:
Vergeet je deksel, opvangzak en filter niet te verwijderen zoals in de handleiding staat ,als ik het goed begrijp voor de blower functie. De reactie van de honden is echt geweldig.

Serieus??? Ik heb eerlijk gezegd de handleiding nog niet gelezen :|~* :|~* :sob:

Welke deksel bedoel je? Opvangzak kan ik begrijpen, maar waarom de filter eruit halen... Zo blaast hij toch ook gefilterde lucht?
 
Van de filter begrijp ik ook niet goed :confused: , deksel denk dat ze hiermee dit bedoelen waar de filterzak zit. Dit is wat ik opmaak van de handleiding.
Handleiding staat: to use as a blower, release clamps and remove front end cap, cloth bag and fiberglass filter.
 
guntherm zei:
Van de filter begrijp ik ook niet goed :confused: , deksel denk dat ze hiermee dit bedoelen waar de filterzak zit. Dit is wat ik opmaak van de handleiding.
Handleiding staat: to use as a blower, release clamps and remove front end cap, cloth bag and fiberglass filter.

inderdaad heb het net ook gezien en getest en werkt perfect zo ...
Geen idee eigenlijk waarom... We zullen het maar zo doen eh :) blaast nog harder :p hihi Tim weet er misschien meer van :)

De gewone Vac 'n Blo is 40 cm lang, of klein :)
 
De Vac 'n Blo heeft voor zo'n klein ding een enorme kracht. Toen ik de doos opende dacht ik eerst wat iets klein maar éénmaal aangesloten wist ik wel beter:party:
 
FF zomaar een idee.

Als je 'm eerder als stofzuiger hebt gebruikt......
en je draait dan de richting om om te gaan blazen.......
zou je dan niet de inhoud van de filter eruit zien komen :weetniet :weetniet

Hans
 
guntherm zei:
De Vac 'n Blo heeft voor zo'n klein ding een enorme kracht. Toen ik de doos opende dacht ik eerst wat iets klein maar éénmaal aangesloten wist ik wel beter:party:

heb je hem al gebruikt?
Ja zijn formaat onthult zijn kracht niet :D
 
In de wagen nog niet, maar wel op mijn externe hardeschijven, playstation, computer en toetsenbord. dit heb ik gedaan met het heel klein rond borsteltje dat je kan aansluiten op de doorzichtige slang, al het vuil verdween heel makkelijk.
 
Kurtje zei:
@Tim bestaat er in de toekomst de mogelijkheid om nog extra slangen bij te kopen? Dan kan de stofzuiger / blaster in de garage blijven hangen, terwijl hij buiten gebruikt wordt... :heart_eyes:
Die mogelijkheid bestaat nu al, staan deze nog niet online? Dan komen ze nog, want ze zijn voorradig. :ja
 
Ahhh ok dat is goed om weten :)
weet je ook as het waar is dat de deksel, stofzak en filter eruit moeten bij het blazen?

Edit: zie alleen de optie muurbeugel + verlengsnoer staan voor de masterblaster tegen 55euro ... Geen losse slangen...
 
Dat weet ik nog niet, maar ik ga dat eens uitvlooien. Het klinkt logisch dat je anders het vuil weer naar buiten blaast. Het zou jammer zijn als dat zo is, tenzij de zak erg snel te verwijderen is.
 
Ok ben benieuwd ...

Edit: zie alleen de optie muurbeugel + verlengsnoer staan voor de masterblaster tegen 55euro ... Geen losse slangen?
 
Verlies je niet een deel kracht als je de slang gaat verlengen ?

Ik ben eerlijk gezegd in alle haast de muurbeugel vergeten te bestellen, maar als die slangen er komen wil ik eventueel wel een verlengstuk. Dan kan het ding aan de muur blijven hangen en kan ik volledig rond de wagen.

Maar moest je een deel verlies hebben kan ik beter naar de rolkar kijken.
 
Ik denk dat dat nog wel al meevalt het verlies door een langere slang, volgens mij trekt hij toch alleen lucht aan het uiteinde... Het verlies zal minimaal zijn hoor...

@ Tim de rolkar voor de air force blaster , past deze ook op de gewone Vac 'n Blo...? Vrouwtje had het geweldige idee om de buis + mond van de gewone stofzuiger eens te testen op de Vac 'n Blo ... En jawel hoor, het past alsof het ervoor gemaakt is :) Alleen zou het handig zijn moest het spel nu wieltjes hebben... Qua zuigkracht is hij echt niet te vergelijken met de gewone die wij hadden :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok Tim ik ben benieuwd, kom toch op 1 mei naar de GTI poetsclinic (moet me wel nog inschrijven / betalen) dan kan ik het dan eventueel wel meenemen...
Met waarschijnlijk nog wel andere leuke dingetjes :p :D

Namiddag gaat de stofzuiger zijn echte test doorstaan...