• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metropolitan Stofzuigers en Blowers

Goed nieuws verspreidt snel! Zo snel zelfs dat vanuit China kopie Metropolitans aan ons zijn aangeboden. :D

Edit: ik kreeg meteen een PM met de vraag of wij die gaan verkopen. Dat is niet de bedoeling, omdat het met patentrechten niet zuiver is en ik denk dat ze er hetzelfde uitzien, maar niet hetzelfde werken of minder duurzaam zijn. Voor de zekerheid laten we er wel eentje als test komen, zodat we vanuit de praktijk een goed vergelijk kunnen maken.
 
Ik ook, het zal nog wel even duren voor we een vergelijk kunnen maken. Ik vrees het ergste, meestal zijn imitaties uiteindelijk een teleurstelling.
 
Tim zei:
Goed nieuws verspreidt snel! Zo snel zelfs dat vanuit China kopie Metropolitans aan ons zijn aangeboden. :D

Edit: ik kreeg meteen een PM met de vraag of wij die gaan verkopen. Dat is niet de bedoeling, omdat het met patentrechten niet zuiver is en ik denk dat ze er hetzelfde uitzien, maar niet hetzelfde werken of minder duurzaam zijn. Voor de zekerheid laten we er wel eentje als test komen, zodat we vanuit de praktijk een goed vergelijk kunnen maken.


Tim, hoe zit het op deze imitatie machines wat betreft met:

- Hoeveel zuigkracht heeft deze versie
- Hoe duurzaam is hij
- Hoe lang is de garantie op de motor, op de metropolitans is dit 5 jaar
- Zijn de opzetstukken van zacht rubber
- Zijn de stofzakken herbruikbaar

want ik ben erg blij met de kick off, maar zou voor een gunstige prijs uiteraard wel een zwaardere erbij willen hebben, en uiteraard niet als het echte china kwaliteit is...
 
Hoewel de Chinezen prima producten kunnen maken, vermoed ik dat dit een goedkope 'knock off' zal zijn.

Vandaag contact gehad met Metropolitan en zij kennen de machine en hebben hem ook getest. We waren vrij om hem ook te testen, maar hij zei 'you get what you pay for'. ;)

De garantie op de motor is niet langer dan een jaar bij de kopie en bovendien worden garantiegevallen lastiger, tenminste als je er een paar inkoopt. Je moet grote volumes doen en daarvan (onder)delen reserveren als garantievoorraad. Met Metropolitan is het trouwens wel fijn werken, ik had om meer informatie gevraagd en ze vonden het erg tof dat wij aan de bel trokken. Ze bieden onze klanten nu levenslange garantie op de motoren van de Vac 'n Blo serie. Kijk, dat is snel verdiend. Dus niet 5 jaar garantie, maar levenslang! :party:

Toch zijn we best nieuwsgierig en willen we zo'n knock off uitvoerig testen. Maar ons contactpersoon zei al:

'Be my guest, but I have no doubt what so ever that our unit will outperform and outlast any copy from China.'

BTW, jouw vragen snap ik. Ik vraag me hetzelfde af, maar ik heb er nu nog geen sluitend antwoord op.
 
Tim zei:
...Ze bieden onze klanten nu levenslange garantie op de motoren van de Vac 'n Blo serie. .....
Kom daar bij een ander merk of een andere dealer maar eens om. :)^

Tim, ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar dit is wel heel overtuigend.
Binnenkort mijn verlanglijstje eens met de wederhelft bespreken ;)

Hans
 
Tim zei:
Ze bieden onze klanten nu levenslange garantie op de motoren van de Vac 'n Blo serie. Kijk, dat is snel verdiend. Dus niet 5 jaar garantie, maar levenslang! :party:

Kijk dat is nou goed nieuws :D net een besteld en als het goed is word ie morgen geleverd (dankzij die super service van Tim).
 
Let op dat die garantie dus toegezegd is voor de Vac 'n Blo serie, dus de Blasters en de Vac 'n Go vallen er denk ik niet onder. Maar ik ga eens proberen dat ook los te peuteren, maar of dat lukt?
 
Heb dan eindelijk de knoop doorgehakt :D

ShowProdImgLarge.ashx?id=101765&f=d.jpg

kan niet wachten :cool:
 
Vandaag de 4pk Blower getest op de Leon. GE-WEL-DIG, banden en velgen zijn droog, ook de binnenkant van de velg, roosters zijn zo droog en je droogt plekken die normaal gesproken totaal niet zou drogen: achter nummerplaten, kieren e.d.
Blaast ook een beetje warme lucht, lekker voor in de wintermaanden!
 
Het geluidsniveau ligt rond een grote stofzuiger. Echter als je langs kieren gaat dan is gehoorbescherming geen overbodige luxe.
 
Ik wou graag een DAP900 bestellen, maar dit is toch ook wel erg fijn en makkelijk :cool: wie weet laten de financiën het toe om ze allebei aan te schaffen :roll moet ik nog even bedenken hoe ik dat ga "verkopen" aan mijn wederhelft ;)
 
"Schat, heb jij een DAP900 besteld, er werd namelijk net één bezorgd door de postbode...":grinning:
 
Simpel Quincy, Je bespreekt eerst je CC bestelling met je vrouw daarna zorg je gewoon dat je vrouw wat aanspraak heeft bijvoorbeeld van een vriendin. En plots heb je iets teveel bestelt.

Ik zeg er nog wel even bij, dat ik niet verantwoordelijk ben voor de eventueele gevolgen bij jou thuis:grinning:

En NEE, ik heb dit niet op grote schaal hier thuis toegepast.:no
 
Heel simpel Quincy, ik heb zaterdag ook een 4PK gekocht, en mijn broertje ook, thuisgekomen heb ik deze aan mijn vrouw laten zien, zei vroeg is deze van jou, ik zeg nee van mijn broertje....die van mij ligt nog in de auto :D :D
 
Dank voor de adviezen mannen :cool: Donderdag en vrijdag heb ik twee auto's te detailen, dat komt mooi uit of niet dan o:)

Zo heb ik eens een situatie met een collega gehad, hij had niet zoveel verstand van computers etc. Hij vroeg mij: "Kun je op marktplaats eens kijken naar een Saab cabrio" .
Beetje gezocht en niet veel later een aantal uitgeprint en aan hem meegegeven. De volgende dag zegt hij: "Bedankt voor het printen van de advertenties" , ik zeg: graag gedaan, maar hoezo ?
Nou, zegt hij: "Toen ik thuis kwam gisteravond, ben ik lekker gaan slapen en vanochtend vroeg ik aan mijn vrouw: "Heb je lekker geslapen? " waarop zij had geantwoord: "Ja", weet je hoe dat komt zegt mijn collega.
Nee, zegt zijn vrouw en hij haalt op dat moment de uitgeprinte advertentie onder het hoofdkussen van zijn vrouw vandaan en zegt: " Dat komt hierdoor"