• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Micha, klusser en poetser

Micha D.

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2017
744
153
29
Bennebroek of Delft
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum, dan moet je je schijnbaar voorstellen :p. Mijn naam is Micha, 21 jaar oud en woonachtig in Bennebroek (bij m'n ouders) en door de weeks in Delft. Ik studeer industrieel ontwerpen aan de TU in Delft, inmiddels vierdejaars. M'n hobby's zijn auto's en fotografie (bij voorkeur gecombineerd).

Sinds ik een klein jochie was vond ik auto's al leuk, dus toen ik 17 was heb ik mijn eerste auto gekocht. Dat werd een Fiat Panda uit 1985, omdat ik vooral lekker wou klussen. De Panda ben ik al die tijd aan het opknappen geweest, maar vooral ook lekker van genoten.

Die zag er zo uit toen ik hem kocht.
15350727999_2ef5c15952_o.webp
S9A19
by Micha Collection, on Flickr

Intussen staat de Panda er zo bij.
26148560163_d161fe2517_o.webp
S33A4

De lak daarvan is nog een projectje ;).

Daarnaast een tijdje een Visa Leader gehad, erg fijne auto, maar ook weer snel weg gedaan omdat ik iets anders op het oog had. In de maanden dat ik die had heb ik hem vooral een beetje kleine zaken aangepakt.

22808341615_cec3b38f2b_o.webp
SV2A3

22782348416_9ee896a7e8_o.webp
SV2A2