• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Micha, klusser en poetser

Ja dat is herkenbaar. Voor mij was het vooral heel erg schakelen van de auto's van m'n ouders naar m'n eigen, en ik merkte dat ik dat gevaarlijk begon te vinden. Nu heb je in de randstad niet heel veel onverlichte wegen, maar ik kom er (heel soms) wel eens buiten :innocent:. Tegenwoordig heeft iedereen bouwlampen als verlichting, dus ik moest meedoen. Ik heb nu in m'n gewoon koplampen H4 (geel) zitten, maar daar zat ook gloei in!

Welkom Micha, lekker bezig, ik heb zelf in een ver verleden zowel een pony als een panda gereden. Ik vond de panda net als een botsautootje rijden, je kan overal tussen door! ;) en je blijft lachen!

Bedankt allemaal!

@Kees-sw Dat gebeurt ook wel hoor! Alleen minder op poets niveau en vooral op 'hé daar zit roest'-niveau :p
@Cordoba Heb jij wel eens in een auto gereden met gloeiende spijkers als koplampen, dan weet je waarom ik dit heb gedaan :joy:. En ik vind het leuk staan, dat heeft er ook wel iets mee te maken denk ik.

Overigens zijn dit de auto's die ik voornamelijk vertroetel op poets niveau.

M'n vaders dagelijkse auto, E350 4-matic.
Bekijk bijlage 94479

En de vorige familie-auto die nog wel in ons bezit is. Wordt voornamelijk voor (zomer-)vakanties en plezierritjes gebruikt. E55 AMG.
Bekijk bijlage 94480

Alle auto's die ik voorbij zie komen zijn leuke auto's om aan te werken ! Maar aan die 2 MB's bezig zijn, plus erin rijden zal zeker een genot zijn!

Bedankt heren! Die MB's zijn zeker fijn om mee te rijden. Vooral de AMG is natuurlijk een genot. Maar uiteindelijk ben ik het meest blij als ik in m'n Panda stap hoor :innocent:.

Kan iemand me overigens helpen!? Ik kwam vanmiddag ergens prijsvergelijkingen tegen van shampoo's en dat soort zaken, inclusief mengverhoudingen en weet ik wat allemaal, maar nu kan ik ze nergens meer vinden...? Weet iemand waar die staan?