• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe poetser.

Ik hoop het niet, leer hoort niet te glanzen bij Bmw OEM...
Mooi wagenpark verder, leuke uiterste ook, laag en snel of hoog en comfortabel met pit.
Top!

Die X5 is trouwens voorzien van alle opties die er in 2000 beschikbaar waren, inclusief achterbankverwarming, autotelefoon en zelfs een faxaansluiting haha.

Soms zit het leven even mee. Het is niet de 997 geworden, maar ik heb mijn droomauto kunnen realiseren: een 911 type 964 carrera 2 black/black met sportonderstel en cupvelgen. Echt een droomauto: origineel Nederlands met volledige historie en alle boekjes en papieren. Hij komt volgende week. Het inmiddels een aantal keer geoefend op de X5 dus deze gaat ook blinken. Zwart is niet zo vergevingsgezind dus ik zal mijn best moeten doen:

13711544_757914780978014_1209924913_o.webp

13720631_757914774311348_68534070_o.webp

13718186_757914777644681_1326042300_o.webp

Is er nou niemand die de titel van dit topic even bekritiseert?

''Nieuwe poetser'' ... Wij zijn geen poetsers, maar Detailers! :P

@WouterMu - Ik had het al aangeboden, maar als je een compleet pakket wilt zien als voorbeeld, roept u maar!
(De post van @Soepergrover is uiteraard ook een goede; Langzamerhand je collectie opbouwen)

Greetz

Heb daadwerkelijk de eerste keer de DAP900 gebruikt op de 964. Vond het best spannend. Heb middelgrof polijstmateriaal gebruikt op een orange pad. Daarna nog het fijne polijstmiddel op een witte pad. De auto zelf staat in twee lagen sealant. Op het glas zit een nanolex coating en de trims hebben een Gyeon coating gekregen. Dat laatste is echt fantastisch spul. De wielen moeten er nog een keer af om ze helemaal netjes te krijgen en die krijgen dan ook een Gyeon rim coating. Dat wil ik ook op de uitlaat doen als die netjes is. Daar heb ik nu al polijstmiddel (Mothers) en staalwol op geprobeerd maar krijg hem niet netjes. Kreeg de tip om fijn schuurpapier te gebruiken. Wat denken jullie? paar plaatjes:

Voor het polijsten (na schoonmaken en kleien):

Na het polijsten:

Iemand tips voor de uitlaat?

Dat is een hele verbetering! Voor uitlaten gebruik ik ook altijd staalwol (0000 of 000) en Mother's Mag and Alu polish, dus als dat niet werkt kan ik je niet helpen. Soms kost het wel wat tijd.

knappen bak!! damn... Hou die maar goed bij want die waarde stijgt met de dag!

die uitlaat moet lukken met staalwol 0000 en ...
ondertussen is Jansen me voor ;-)
Kan zijn dat je dat enkele malen moet herhalen en goed wrijven, maar dat moet lukken daarmee.

succes verder met deze knappe bak