Twijfel :|
Op zich niks mis om weer is wat nieuws in de shop te stoppen. Zie het inderdaad als een kers op de taart dat jullie een dealerschap kunnen krijgen voor de Migliore producten. Ben alleen benieuwd wat deze wax onderscheidend maakt van de rest.
Ik plaats 'm gemakshalve even in het rijtje Dodo Supernatural, Fuzion, Zymol, Swiss, etc etc.
Deze Migliore wax prentendeerd aan de hand van z'n stevige prijs en sjieke/aparte verpakking een kwaliteitswax te zijn. Zou deze wax nl. een tiende van de prijs kosten, dan was deze ineens een stuk minder exclusief en dus voor sommige mensen minder interresant. Klinkt raar, maar is wel zo. Kijk naar de Supernatural. Wereldwijd nauwelijks een slecht woord over te vinden. Dure wax, aparte verpakking. Zelfde verhaal voor de Zymols, zo ook voor de Fuzion met het befaamde houten kistje + bijvullicentie.
Marketingstrategie, volstrekte krankzinnigheid, of verzamelwoede? Voor vele forummers hier (waaronder ondergetekende) geldt de laatst genoemde optie. Ik kan prima resultaten boeken met een 845 of een 915 wax, zo ook met een Blue velvet of Smartwax. Het werken met Supernatural of Fuzion is echter een belevenis die voor 50% tussen je oren zit. Het kistje..."oh....", het potje..."oh....", de geur..."oh..aaahh..", de verwerking..."ohja aaahhh....", het uitpoetsen..."ohowowow....", de glans..."kwak.." ,^^
Ik vermoed dat deze Migliore voor dezelfde reacties gaat zorgen. Ik zie het niet als een absolute must/aanvulling op m'n collectie, eerder als een welkome uitbreiding voor de Carclean webshop. Voor iedere wax is immers een klant te vinden :ja