• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Migliore Wax, iets voor in onze shop?

Er is nog zoveel anders dat ik niet getest heb van waxen in de CC-shop, voor mij hoeft het niet. Maar iedereen heeft zo z'n favorieten en probeert gewoon alles. Ik weet het zelf ook niet dus heb niet gestemd :s
 
Dibbuz zei:
Heb meer intereese is bijvoorbeeld Gloss It (jaja Bart ;))

Je meent het niet ;) , ik hoor nog iets van "mijn auto is geen testpaneel" :D

Als er interesse is van jullie kant mag dit gerust eens geleend worden om te testen.

Voor de rest, zoals eerder gezegd, laat die Migliore maar komen.
 
Ik heb nee gestemd.
Het is waarschijnlijk best goed spul, maar om een of andere reden ben ik er niet warm voor te krijgen.
Dan zou ik eerder geinteresseerd zijn in een duurdere Dodo-variant (Rubbishboy's Juiced Edition, SN, een van de pro-varianten),
Wolfgang Fuzion of wellicht de nog te verschijnen Monello wax (waxen? :weetniet ).
 
Vind de prijzen goed te doen hoor:)^ Tog wel benieuwd naar,op de naar de eerste revieuw van iemand maar denk ik zo:D
 
Jan (rodders) heeft al wat van Migliore en zijn reviews worden hier goed ontvangen.......
ik zeg: Jan, kom er maar in! :ja
 
Als het beter weer wordt maak ik er, nu niet te doen met die vriestemperaturen buiten. Of iemand moet me kunnen voorzien van een verwarmde garage voor een dag.
 
rodders zei:
Als het beter weer wordt maak ik er, nu niet te doen met die vriestemperaturen buiten. Of iemand moet me kunnen voorzien van een verwarmde garage voor een dag.
op t moment ff niet, over een weekje oid waarschijnlijk wel weer... :-"
 
Ben best wel benieuwd naar de kwaliteit en wil het best proberen. Echter meer dan nieuwsgierigheid is het niet. Ben niet aan zoeken naar een ander merk wax. Het moet me wel verbazen als ik echt een overstap maak. Er zijn nog zoveel andere merken en soorten wax die nog wil proberen. Deze sluit aan onderaan het lijstje.
 
Op zich zie ik het product wel zitten. Echter vind ik dat het eerst wel even "getest" mag worden door forumleden, het betreft immers een nieuw merk. Hier revieuws van laten maken door de leden en daarna beslissen of het product een aanwinst is voor de shop en alle detailliefhebbers.

Ik zeg: proefverpakkingen onder de leden verloten of weggeven, mee laten werken en dan pas kijken of het voor meerdere een aanwinst zal zijn.
 
:party: Prima ik ga mee.
En zal ik maar wat wachten en de migliore hier bestellen en niet in the UK