• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Migliore Wax, iets voor in onze shop?

Ik heb ook nee gestemd. Niet om anderen te belemmeren, maar ik loop ook niet warm voor Migliore.

Andere discussie, maar waar ik wel in geïnteresseerd ben zijn wat producten van Duragloss, Blackfire, Optimum, FinishKare. Van die merken heb ik persoonlijk wat meer reviews en info gelezen, wat buiten de naamsbekendheid ook de nieuwsgierigheid opwekt. Waarschijnlijk zou mijn interesse voor Migliore ook aangewakkerd kunnen worden als er meer ervaringen / reviews zijn die ik kan lezen.
 
Leuk dat er enkele migliore producten komen :cool:
Dan wacht ik nog effe af om iets te bestellen tot ze er zijn, kan ik gelijk wat van de migliore producten laten afkomen :ja


Aangezien mijn huidige verlanglijist in de CC webshop wat uitgeput begon te raken, vind ik het leuk dat er eens wat (onbekende) producten bijkomen.
Voor de mensen die wat verder willen kijken dan het aanbod dat door de massa hoog word aangeprezen.

Zijn nog wel zo enkele producten die ik eens wil testen, valentine's/victoria wax/lusso oro ...
 
oooef.... en ik heb al zoveel besteld.....
:weetniet

beetje migliore kan er altijd nog wel vanaf toch..? :cool:

:ja
 
Het zal aan mij liggen (zoals wax natuurlijk altijd persoonlijk is), maar ondanks dat het al onderweg is, loop ook ik er nog niet warm voor. Respect voor degenen die hier anders in staan om voor mij zeer begrijpbare redenen. Ben de aspirant afnemers overigens dankbaar voor hun besteedbaar inkomen, het testen, vergelijken en ons mogelijk in de nabije toekomst trakteren op een review.

Omdat het product al onderweg is, stem ik niet, maar zou in mijn geval nee zijn. Merk hierbij op dat ik minder professioneel en verzamelaar ben dan velen op dit gezellige forum.

Persoonlijk ben ik véél nieuwsgieriger naar de Monello wax(-en) die CC aan het ontwikkelen is samen met Dodo.
Mocht het zo zijn dat toekomstige beoordelingen van de Migliore producten aanleiding geven tot aanschaf, dan zal ik dat zeker overwegen, maar dan moet het wel heel goed en lovend beoordeeld worden. De producent website laat mooie foto's zien, claimt eenvoudige verwerking en acceptabel lange standtijd. Benieuwd hoe dat niet laten drogen werkt als je er mee bezig bent.

Maar ik moet bekennen dat ik vooralsnog wax aankopen in de wacht houd, totdat het door CC in samenwerking met Dodo ontwikkelde product verkrijgbaar is. Wil graag weten hoe die zich laat vergelijken met andere producten.

De reacties indertijd op de Monello polijstmiddelen van CC waren/zijn over het algemeen zo verschrikkelijk lovend, dat het er mijns inziens op lijkt dat Tim en zijn team straks een waxje aanbieden, waar je zelfs je vlees in wilt bakken of je huid mee wilt insmeren voor het zonnen.

* Aficior droogt zijn lippen, omdat er druppeltjes op zijn onderlip komen *
 
Aficior zei:
..., dat het er mijns inziens op lijkt dat Tim en zijn team straks een waxje aanbieden, waar je zelfs je vlees in wilt bakken of je huid mee wilt insmeren voor het zonnen.
rofl rofl rofl :D