• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Auto Finesse collectie

@Bartman wat vind jij van de sprayers die op al de flesssen zitten van AF? Qua hoeveelheid product per spray en qua grootte van de druppeltjes etc, duurzaamheid.

PS: Mooie collectie. Ik ben zelf niet merkgebonden maar het ziet er altijd apart en leuk uit, zo'n kleurenpallet.
 
ze werken goed, misschien wel beetje onhandig voor de mensen met grotere pollen maar voor de rest geen problemen mee, ikzelf.
heb zelfs een oude sprayer op de oblitarate gemonteerd, ging volgens vele niet lang overleven maar doet het toch al eventjes prima.

ik vind autofinesse zoals autoglym. niet de topmerken, topprijzen maar best wel goede producten hoor!

hopelijk vind je het niet erg @Bartman dat ik ook reageer maar werk er ook al eventjes mee
 
Jeetje wat een Auto Finesse collectie! Heb nog geen enkel AF product in huis, wat vind je zo goed aan AF?


Toen ik pas begon met detailing, gaf de man in de speciaalzaak waar ik geweest ben mij vooral producten van AF mee, en ik heb daar nadien op verder gebouwd. Ik ben van in het begin tevreden van hetgene ik had, en dat is de tweede reden waarom ik bij AF gebleven ben. De derde is het merk zelf. Ik vind het een mooi product. Het spreekt meer aan dan zo een busje van Poorboys of zo. Een onnozele reden misschien, maar dat is marketing, onbewust gaat dat zo in het hoofdje : het lijkt en voelt duur en goed aan, dus het zal wel goed zijn :-D
Er is voorlopig nog geen enkel van deze producten waar ik niet tevreden van ben. Ook de geurtjes zijn best goed. Behalve dan die ijzerverwijderaar natuurlijk :)
Ook de prijzen vallen best mee. Van verschillende heb ik eerst een spuitbusje besteld, maar heb ik nu bussen van 5 liter, die zijn veel goedkoper uiteraard.
 
Dit bevredigt even mijn OCD haha. Heerlijk om zo alles van een merk netjes op een rij te zien. Ik vind persoonlijk dat elk merk een paar toppertjes heeft en die probeer ik te bemachtigen.
 
@Bartman wat vind jij van de sprayers die op al de flesssen zitten van AF? Qua hoeveelheid product per spray en qua grootte van de druppeltjes etc, duurzaamheid.

Een speciale manier om open en dicht te zetten, je kan er wat mee klungelen soms.
Het spuit niet zo veel in 1 keer, maar wel veel kleine druppeltjes, net genoeg gedoseerd. Je kan de spuitkop niet regelen om hem fijn of meer open te laten spuiten. Maar hij spuit net open genoeg op een goede oppervlakte.

hopelijk vind je het niet erg @Bartman dat ik ook reageer maar werk er ook al eventjes mee

Geen probleem hoor ;)
 
heb zelfs een oude sprayer op de oblitarate gemonteerd, ging volgens vele niet lang overleven maar doet het toch al eventjes prima.

Ah okee. Ik had vernomen dat het product de dichting aantast en daardoor zonder spuitkop geleverd wordt. Ik heb ondertussen al een reserve kopje, ik zal het eens testen.
 
Dat is een hele mooie collectie,dN ben jij bij deze de af man.
En een dodo man hebben we ook .
Leuk
 
Ah okee. Ik had vernomen dat het product de dichting aantast en daardoor zonder spuitkop geleverd wordt. Ik heb ondertussen al een reserve kopje, ik zal het eens testen.

idd, op detailingworld werd dit ook vermeld maar voorlopig nog geen probleem mee. nu gebruik genoeg waardoor ik al enkele reservesprayers liggen heb. :)

Dominique
 
Behoorlijke collectie...
En dan heb je natuurlijk ook producten die je al vaker hebt gekocht... en waarschijnlijk 1 fles die eeuwig meegaat.

Welke zijn dat?

Voordeel: dit soort foto's kun je ook aan echtgenote laten zien onder het mom van 'zie je wel, ik val nog best mee'. :innocent:

Supertip! Heb ik zojuist gedaan.
Reactie: Zoww!
 
Ik moet toegeven dat een bepaalde "wil ik ook" de kop op stak bij het zien van deze collectie. Nu ze ook grootverpakkingen leveren misschien niet eens oninteressant om voor een aantal producten over te gaan op AF. De Meg's pro lijn ziet me te industrieel uit om er de kast mee te vullen. 5 Liter kannen AF staan me wel aan.

Ja, dat is belangrijk hoe het op je plankje uitziet...
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Ja soms is het ook gewoon een tik.
Heb het niet nodig, maar ziet er dan gewoon beter uit.... daar gaan de centjes.
 
Ja, van Avalanche, Crystal en Finale heb ik al de 5 liter staan om de kleintjes bij te vullen. Lather is als volgende aan de beurt om de 5 liter te bestellen :)
 
Wat is het nut van 5 liter shampoo in deze mengverhoudingen? Met een liter doe je al minstens een jaar als je vrijwel wekelijks wast.

Wat me dan wel opvalt is dat die 5L verpakkingen echt megaveel goedkoper zijn in verhouding, bizar goedkoper als je het terugrekent.
 
Daar is het antwoord op je vraag... De shampoo is gewoon extreem goedkoop in 5 liter. Kun je mooi een paar jaar vooruit. Shampoo heeft toch niet echt een houdbaarheidsdatum.
 
  • Leuk
Reactions: Dreier-Reihe
Mooi dat sommige mensen alles van 1 merk willen hebben.... Ik heb toch liever van elk type product het beste op de markt ;) al ziet het er super uit zo!!
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86
@Zluytr :
Het zit zo :
Ik heb geen zin om van elk product elk merk te gaan uitpluizen en uitzoeken wat het beste is. Misschien, nee, heel zeker zijn er wel betere spullen verkrijgbaar, maar ik ga mij daar niet in verdiepen, ik ben tevreden van al wat ik heb van AF voorlopig. En best gemakkelijk zo :)
Daarbij, voor de ene is merk A beter, voor een andere merk B. Ik zie het niet zitten om van 20 verschillende producten 5 verschillende merken in te doen en uit te testen.