• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Mijn E12 Corolla Anniversary

Dagobert

Detailing chief
5 jan 2009
335
85
Wat is er nou beter dan 2e paasdag doorbrengen met je bolide:DHet is alweer even geleden maar nu even tijd om mijn harde werk te posten.Er stond een polijst en wax schema voor die dag gepland.
Ik heb dit bij @mainstreet gedaan in zijn mooie ruimte.

Uiteraard eerst de auto gewassen.Hij was niet heel vies dus dat was zo gedaan.Dit was na het wassen
2_2.webp
Kleien had ik pas nog gedaan,ongeveer een maand geleden dus dat was niet meer nodig(vond ik)
Na het wassen eerst even de auto rond gegaan met een lakdiktemeter.Alles boven de stootstrips zat tussen de 100 en de 130 in.Onder de strips was het onder de 100 helaas:worried:Daarna testspot gedaan op de motorkap.Daar kwam ik tot de conclusie dat ik 2 hits met Veloce en een gele pad nodig had om zo goed als alles eruit te krijgen.De rest is voor wetsanden.Na de Veloce:
2_3.webp
DSC_0209.webp
Zowel de rest van de auto als alles onder de strips,kreeg ik mooi resultaat met een witte pad en Megiuars SwirlX.Ik had die nog staan en dacht waarom niet.Ik was best verbaasd over de finish van dit product.
Kwam een erg mooie flake pop naar voren toe!
DSC_0216.webp
Mooie reflectie al zeg ik het zelf
DSC_0212.webp
DSC_0217.webp
De wax werd Pinacle Souveran paste wax.Hierbij het eind resultaat
2_4.webp
2_5.webp
DSC_0224.webp
De banden in de Smartgel gezet.Krijgt een mooi resultaat als je die nog even na veegt.Blijft goed zitten ook moet ik zeggen.Hier ook weer goed de reflectie te zien
DSC_0221.webp
En nog 1 om het af te leren in het daglicht :D:heart_eyes:
DSC_0234.webp

Ik heb mijn best gedaan.Met de spullen en de kunde die ik heb,had ik denk ik geen beter resultaat kunnen krijgen.Voor de volgende polijstbeurt nog maar eens een bestelling plaatsen met wat pads en wellicht een Scholl proberen:blush:Thnx for reading!