• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn eerste echte project......1 velg

Danielle zei:
Ik zie op enkele foto's dat je de velg op zijn kop hebt gelegd zonder iets eronder. Zo kun je je velg beschadigen, of steekt de band boven de spaken van de velg uit?

De band heeft zo'n 1-2 cm velgrandbescherming:ja
Dus dat kan probleemloos.

Hier zie je duidelijk hoe ver de band al voorbij de velg steekt.
En dat is zelfs bij de wang (staat wat boller) dus nog meer.
De spaken staan allemaal iets naar binnen.
P1020211.jpg
 
scenic zei:
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het midden van de velg (buitenkant) de grond NIET raakt........

Leuk dat sommige bezorgd zijn om mijn velgen.......maar daar is geen reden voor hoor:)
Ik ga echt niet zoveel werk in een velg steken om ze vervolgens lekker over mijn terras te schuren:)^

Maar meten is weten....dus bij deze.......het bewijs:D

P1020288.jpg


P1020291.jpg


P1020292.jpg


Langs de rand 1 cm dieper en in het hart 2,5 cm dieper.
Spaken lopen allemaal vlak naar het hart. Ze zijn dus niet naar buiten gebogen.
 
Mooi dat je er niks onder hoeft te leggen :)

Btw i.p.v het welbekende Nicknamelessje heb je nu een Figarootje (zie reflexie rolmaat in je velg op de laatste foto) :D
 
Bedankt ook iedereen voor de hartverwarmende reacties.
Dat geeft de beginner moed:party: :party:

Mooie weerspiegeling idd......had alleen even nog met een doekje eroverheen gemoeten.
Maar was even snel een foto in het donker maken:roll
 
Eigenlijk best apart: hoe veel plezier kan men met z'n allen beleven aan 1 schone velg HAHAHA

@Figaro75: helemaal gelijk hoor, geeft zeker moed .... moet die van mij ook aanpakken en dit is weer een geruststellende gedacht .... well done ! ! !
 
Ziet er weer goed uit na al die moeite, één ding viel me op; je hebt de naafkapjes laten zitten tijdens het projectje, heb je dat bewust gedaan?
 
Virus zei:
Zou wel iets onder dat metalen lipje van de meter leggen...:D
:D :-b Ha ha, ik kom niet meer bij hier achter mijn Mac! Wel mooie klus. Ik moet dat paarse spul (Iron X) ook maar eens kopen! Dat werkt!
 
Wouter76 zei:
Ziet er weer goed uit na al die moeite, één ding viel me op; je hebt de naafkapjes laten zitten tijdens het projectje, heb je dat bewust gedaan?

Bij de eerste velg heb ik er wel over nagedacht maar het niet gedaan, bij de andere 3 wel:)^