chost10 zei:Monello of menzerna , je hebt nu toch de poorboys. De vag lak op mijn audi heb ik bewerkt met ssr3 op oranje waarna ssr 2,5 op wit en daarna ssr1 op groen finish. Als je met ssr3 start lijkt het als of je met zand staat te schuren. Je krijgt eerst een marring die je met de volgende stappen tot een mooie eind resultaat kunt brengen. Ik heb in ieder geval op m'n 16 jaar oude audi een knappe strakke finish.^
DKBM zei:De meeste nieuwere lakken op met name Duitse auto's zijn veel harder dan toen. Het hangt ook van de lak zelf af. Daarom kan het best zijn dat de SSR op de Audi 80 wel werkte, maar op de Golf niet. Tinus kan het woord inmiddels niet meer horen :-"
Boelewapper zei:Wie is Tinus?
Lers88 zei:Jammer dat het niet gelukt is! Ik was trouwens degene die je een mailtje had gestuurd ivm polijsten van mijn auto![]()
Erik zei:Nu nog een keer je remklauwen opnieuw een kleurtje geven.
Dan is alles netjes als ik dat zo zie.
"In order to get paint of the car, and do some serious damage, you will have to take it to the car (like so) flip it over this way, and go back and forth like this"![]()
![]()
![]()
Je kan met gemak zelf doen hoor !Boelewapper zei:Hey dat lijkt me nog wel mooi inderdaad. Maar ik was al benieuwd hoe dit aan te pakken. Zullen in ieder geval de wielen eraf moeten. Kun je dit met (hittebestendige) verf en een kwastje zelf? Of moet de remklauw eraf en naar de spuiter ofzo? Het oppervlak is in ieder geval van geen kanten vlak.
Greetzz, Raoul
Boelewapper zei:Hey dat lijkt me nog wel mooi inderdaad. Maar ik was al benieuwd hoe dit aan te pakken. Zullen in ieder geval de wielen eraf moeten. Kun je dit met (hittebestendige) verf en een kwastje zelf? Of moet de remklauw eraf en naar de spuiter ofzo? Het oppervlak is in ieder geval van geen kanten vlak.
Greetzz, Raoul
Boelewapper zei:28-01-2010
Another Failure.
Vandaag heb ik het eens geprobeerd met de samples die ik ontvangen had. Nog bedankt hiervoor.
Als eerste auto goed gewassen. Vervolgens met de Monello Mezzo op de oranje pas (cutting factor 2) en vervolgens met de Monello Finale, ook op de oranje pad.
Ik zal eens proberen om het goed op de foto te zetten, maar nog altijd krasjes.
Auto staat weer goed in de wax, als het weer beter wordt, zal ik eens goede hulp zoeken.
Groet, Raoul
davejanssen zei:Hoe kan je in godsnaam eindigen met een oranje pad?![]()
![]()
![]()
![]()
zo krijg je de krasjes nooit weg