• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn nieuwe auto

anory

Detailing addict
7 jun 2009
55
65
hallo ik heb recentelijk een auto gekocht een alfa romeo 156 1.9 jtd sportwagon
hij heeft 135000 km en is 9 jaar oud hopelijk komen mijn nummerplaaten snel binnen dan kan ik er eindelijk mee rijden :) dit zijn de fotos die ik gekregen heb bij verkoop
de dingen die veranderd zijn : verlaagd en parkeersensoren nu staan er wel 16 inch velgen onder

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

hmm het lukt me niet om de fotos hier te laten verschijnen meer fotos volgen waneer ik hem heb ;)
edit het is me gelukt voor ze hier te plaatsen maar die laatste is te groot dus laat ik hem in url staan

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie aanwinst, maar die plaat zal een lachtertje worden, was in de week nog een arme stakker die al een maand aan het wachten was. Hopelijk gaat het voor jouw wat sneller :cool

proficiat met de wagen, zijn heel leuke wagens om mee te rijden, heb enkele keren met de Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark 16V Selespeed mogen rijden van een vriend en vond dit een enorm leuke wagen. Die radio dat je hebt is een Pioneer AVIC-X1R niet? heb er ook zo eentje die te koop staat, mocht je iemand weten die ook zo eentje wil ;-)

Goed om te zien dat steeds meer en meer Belgen de weg naar dit Forum weten te vinden.

Welkom anory!

en nog een italiaan ook..

allemaal bedankt voor jullie vriendelijke opmerkingen hopelijk ga ik de nummerplaten in de loop van volgende week krijgen :)