• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Vw Jetta.

Passat b6 Marko, helaas geen oem maar hella. Deze set heb ik echt voor een mooi prijsje over kunnen nemen en echt tevreden mee. Is trouwens 6000k, ben tevreden, maar als er een lampje kapot gaat ga ik 4300k aanschaffen.

Hoop deze week 4 harten te kunnen brengen naar de spuiter:)
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Zo, de laatste dagen bezig geweest met mijn nieuwe set. Bij deze set wil ik bepaalde dingen zelf doen en ook wat uitbesteden, vooral het schoonmaken doe ik zelf :D

Na aanschaf heb ik eerst de naafkapjes even opgefrist en vervolgens de banden laten demonteren.
Het duurde helaas een weekje voordat de harten gedemonteerd konden worden, in de tussentijd heb ik de velgen... aan de binnenkant grondig schoongemaakt met velgenreiniger, non ferro en teerverwijderaar.
Helaas zitten er wel wat oxidatieplekken op de velgbedden en weet niet wat ik er mee moet.
Eigenlijk geen zin om tijd aan te besteden, de randen hebben lichte stoepschade en die wil ik zelf opknappen en polijsten.
Terwijl ik dit schrijf ben ik bezig om de boutjes een beetje op te frissen met een mag-/aluminium polish. En dat is aardig werk :-D De harten ga ik zelf stralen en laat ik denk ik spuiten door een profi.
Even wat foto's...

oihwuc.jpg

w20kg7.jpg

2lxjxg0.jpg

65a7h0.jpg

281y2hy.jpg
 
Afgelopen twee dagen oa bezig geweest met mijn velgen. De harten heb ik gestraald en de velgbedden matzwart gespoten. De randen moeten nog gepolijst worden en ook de harten moeten nog gespoten worden, dit besteed ik uit. Aan de binnenkant zat enorm veel oxidatie en ik heb ook niet alles weggeschuurd. Voorlopig laat ik het zo en kijk ik volgend jaar wel verder. Ik laat liever de harten en randen aan een pro over.
n68f95.jpg

2rh5r1y.jpg
 
Ik loop hier wat achter wat betreft updates. Zal als ik tijd heb wat foto's plaatsen. De harten zijn inmiddels antraciet geworden.
 
Mooie kar man, niks mis mee. En dikke wielen ook trouwens!