• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Vw Jetta.

Vandaag even snel de motorruimte aangepakt, eerst gereinigd met Pb apc en vervolgens behandelt met Auto Finesse Revive. Nadat de foto genomen was heb ik nog een extra laagje gegeven om het af te maken. Zeer tevreden over de Revive, echt een product dat op veel doeleinden toepasbaar is.
2pzwk8g.jpg

2mqvvhz.jpg
 
Ziet er gelikt uit, de motor ruimte. En de nieuwe velgen zijn ook Nice! Alleen vind ik de velgen die er nu opzitten mooier en chiquer :D (om het je lekker moeilijk te maken)
 
Dank je wel man, keuzes en smaak he. Heeft ook geen haast om deze er onder te leggen. Moeten nog opgeknapt worden;)
 
Motor ruimte ziet er weer top uit. De velgen, persoonlijk vondt ik diegenen die er nu onder zitten mooier staan. De losse velg is erg druk, maar ieder zn smaak. Je kunt er ook nog altijd winterbanden omheen doen. Hoe vondt je de auto finesse revive werken? Ik heb mijn motor ruimte met de motorruimte set van meguiars gedaan, alleen de cleaner was zo op. Misschien de volgende keer ook maar gewoon mn apc gebruiken.
 
Hey Hisense, zowel mijn huidige als nieuwe velgen vind ik wel mooi, is smaak inderdaad;) de nieuwe moeten nog opgeknapt worden,
de AF revive vind ik echt een topproduct, ik heb het al gebruikt op mijn banden, rubbers, kunststof en motorruimte, bij mijn auto werkt het perfect. Ik zou gewoon apc gebruiken om te reinigen, doet hetzelfde en is nog goedkoper ook.
 
Dank je wel Ivo;) heb er pilot 6000 k bij gekregen. Even kijken hoe dat gaat staat. Is overigens hella, bewuste keuze geweest trouwens.
 
Ok, zal het achterwege houden. 6000k is eigenlijk net buiten origineel denk ik, maar op dit moment heb ik een setje en vind ik het zonde om daar weer 200 euro voor af te tikken. Staat nog voldoende in de planning om te doen;)
 
alleen een setje lampjes kost de wereld niet ;)
Ik heb evt wel een adresje mocht je andere lampjes willen aanschaffen.

Bij mij zit er een lichte blauwe tint in de lensen, dus 6000K achter die lensen leek wel 10000K qua lichtkleur.
 
:cool: Ga eerst even kijken hoe het gaat staan. Lampjes kunnen inderdaad nog altijd vervangen worden. Ik moet helaas wel een aantal weken wachten omdat de garage dicht is waar ik altijd naar toe ga. Heb de lampen gisteren wel een opfrisbeurtje gegeven. Lijkt niet veel verschil in te zitten, maar de eerste foto was een foto van een aantal weken geleden.
10xa52c.jpg
 
Ooh, fijn topic nog niet eerder gezien,... leuke auto zo! Enne om even mee te denken, ik heb zelf 6000k gehad. Heel snel 4300k pitten gehaald,.... Was daar enorm blij mee want het licht was een stuk prettiger. (Nu overigens halogeentjes wegens falen van xenonset, en heb geen lenslamp zitten. Dus ga niet meer omprielen ermee,... )
 
Jij bent al nummer 2 die zegt 4300k hmmm, eerst maar even de koplampen er in laten zetten en kijken hoe het staat met 6000k. Vandaag even de auto gewassen met btbm en nagelopen met reload. Reload lijkt toch niet te vervangen hoor, wat een heerlijk product is dat.
k3nj1g.jpg
 
Tja sorry, eens met Ivo,... Over de lenslampen, vroeger toen ik nog een alfa 145 en 146 reed, deze hadden ook lenslampen. Toen was het xenon gebeuren er nog niet bepaald echt zeg maar. Ik vond zelfs met goede witte halogeenlampen dat ze een bepaalde blauwige gloed hadden uit de lamp. Maa gewoon proberen, baat het niet schaad het niet. Persoonlijk denk ik dat je nog wel overstag gaat voor 4300k pitten ;)
 
Vandaag was het dan zo ver, monteur terug van vakantie en gelijk aan het werk gezet. Zat al een paar weken te wachten om mijn xenon lampen in te laten bouwen en het is goed gelukt. Stadslicht vervangen voor een oranje lampje en de us lights geactiveerd via vagcom zodat het balkje mooi oranje doorloopt.
2vdl4br.jpg

jhymnt.jpg

2954a37.jpg
 
Thx man, de xenon doet het goed en ben tevreden. Geen sjonnie look. De Vancouver velgen zijn verkocht trouwens dus binnenkort een ander setje:ja