Welkom, en idd wordt NW steeds beter vertegenwoordigd, leuke auto die B, heb zelf een GSI hiervan gehad, pittige uitstraling!
Veel poetsplezier!
Dank je wel!
Welkom, en idd wordt NW steeds beter vertegenwoordigd, leuke auto die B, heb zelf een GSI hiervan gehad, pittige uitstraling!
Veel poetsplezier!
Welkom Miranda! Leuk om weer een Fries erbij.
Mooie Corsa's! Rijd zelf ook een Corsa C en hiervoor een Corsa B.
Veel lees en leerplezier op het forum!
Volgens mij heb ik toevallig gisteren ook je lidmaatschap van onze Facebookgroep goedgekeurd, welkom op ons forum!
Hoi Miranda,
Welkom op het forum.
Mooie Corsa's... Komt er misschien ooit nog een Corsa D OPC erbij of hou je meer van de B/C modellen?
Er zijn dus toch detailers in Friesland! Krijg altijd het idee dat iedereen hier precies onder de grens van Friesland leeft .
Welkom en veel plezier.
Haha inderdaad, alle Friezen zitten op forum.horseclean.com , dat zal het zijn!Whahaha. Krijg ik helaas vaak te horen.
Ze zeggen nog net niet dat we nog met paard en wagen ons vervoeren.
Ze zeggen nog net niet dat we nog met paard en wagen ons vervoeren.
Haha inderdaad, alle Friezen zitten op forum.horseclean.com , dat zal het zijn!
Laat ze maar lekker lullen hoor, hier in Friesland kunnen we tenminste buiten de spitsuren om nog daadwerkelijk lekker een rondje auto rijden
Welkom Miranda, veel plezier hier op het forum!
Leuke Corsa's, die B heeft een gemodificeerde motorkap?
Fiets kan ook heel goed hoor! Tenminste, ik doe sinds vrijdag het woon-werk op de fiets toch 16km enkele reis en dan weer terug,... Maar ja, ook niet slim want dan wordt je alsnog voor gek verklaard