• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Miranda

Welkom Miranda! Leuk om weer een Fries erbij:D.
Mooie Corsa's:)! Rijd zelf ook een Corsa C en hiervoor een Corsa B.
Veel lees en leerplezier op het forum!

• Leuk
Reacties: Miranda
Volgens mij heb ik toevallig gisteren ook je lidmaatschap van onze Facebookgroep goedgekeurd, welkom op ons forum!

Dat kan wel kloppen. Dank je wel.
Altijd handig een forum (kan je het altijd weer terug vinden, rustig doorlezen) en Facebook pagina

• Leuk
Reacties: Tim
Hoi Miranda,

Welkom op het forum.
Mooie Corsa's... Komt er misschien ooit nog een Corsa D OPC erbij of hou je meer van de B/C modellen?

• Leuk
Hoi Miranda,

Welkom op het forum.
Mooie Corsa's... Komt er misschien ooit nog een Corsa D OPC erbij of hou je meer van de B/C modellen?

Dat zou nog wel eens kunnen. De b is mijn hobby auto en de c is mijn daily, denk dan wel dat het een corsa d diesel word.
Of ik moet ooit de loterij winnen ;)

• Leuk
Reacties: Vikash
Een vrouw met een hobby-auto... dat die combinatie bestaat
Klinkt als een sprookje... maar het kan dus echt lol

Ik ben zelf niet echt per se Opel-fan. Maar ik ben wel echt
liefhebber van mijn eigen Astra G. Is niet de mooiste die er rondrijdt, maar stiekum ook toch wel.

• Leuk
Hahaha Ja kan het ook niet helpen.
Heb de auto ook al heel wat jaren en gewoon trots en zuinig op.

De diesel niet minder zuinig op maar die is makkelijker vervangbaar..

Er zijn dus toch detailers in Friesland! Krijg altijd het idee dat iedereen hier precies onder de grens van Friesland leeft :D.
Welkom en veel plezier.

• Leuk
Whahaha. Krijg ik helaas vaak te horen.
Ze zeggen nog net niet dat we nog met paard en wagen ons vervoeren. :p
Haha inderdaad, alle Friezen zitten op forum.horseclean.com , dat zal het zijn!
Laat ze maar lekker lullen hoor, hier in Friesland kunnen we tenminste buiten de spitsuren om nog daadwerkelijk lekker een rondje auto rijden ;)

• Leuk
Haha inderdaad, alle Friezen zitten op forum.horseclean.com , dat zal het zijn!
Laat ze maar lekker lullen hoor, hier in Friesland kunnen we tenminste buiten de spitsuren om nog daadwerkelijk lekker een rondje auto rijden ;)

Precies! Erg fijn he

Welkom Miranda, veel plezier hier op het forum!
Leuke Corsa's, die B heeft een gemodificeerde motorkap?

De motorkap is alleen bij de koplampen verlengd > booskijkers. Sommige doen ook het gedeelte van de grill maar dat wou ik origineel laten ;)

Fiets kan ook heel goed hoor! Tenminste, ik doe sinds vrijdag het woon-werk op de fiets :innocent: toch 16km enkele reis en dan weer terug,... Maar ja, ook niet slim want dan wordt je alsnog voor gek verklaard :p

Respect! Doe alleen nog aan plezier fietsen :p