Het gaat me niet om de snelheid maar vind het soms frustrerend dat je 4x met een combinatie ergens moet overgaan terwijl je sommige ziet met de rotary met 1 pass.
Staar je daar vooral niet blind op, het zal iets sneller gaan, maar écht niet 3-4 keer sneller.
Ik kan op een gehavende auto ook gerust 2 dagen polijsten hoor, ook met een rotary.
Nu wil je meer en pak je een rotary, straks wil je meer, dan pak je een rotary met wol en een dikke compound, daarna ga je voor de grap eens wetsanden enzenz.
Heb zo snel niet gelezen of het al is voorbij gekomen is, maar een lakdiktemeter lijkt me ook redelijk verstandig als je meer de rotary wilt gebruiken, zeker ook op auto's van andere mensen.
dit weekend een Golf 4 gedaan met veel schade en 15j mishandeling.... Het heeft me 2 volle dagen gekost om enkel de buitenkant te polijsten (en nog niet 100% zoals ik het zou willen...) (Show-off volgt nog )
Ik vind een Dap iets heel leuk maar na wat auto's te doen zoek je precies iets dat je niveau nog een stap hoger brengt
Heb de betreffende show-off even bekeken, maar had je zelf wel verwacht dat je al die defecten met Mezzo weg ging krijgen?
Zeker op een wat hardere lak moet je echt een beetje opschalen als het met 1-2 hitjes niet lukt.
Ik zou eerst eens een fles Inizio Forza en een paarse wolpad gaan proberen, dat brengt je correctienivo zeker een stap verder.
Mezzo is erg goed tegen swirls en diepere swirls op middelharde lakken, en finisht ook al heel netjes, maar op hardere lakken kun je toch vaak niet om de Inizio Forza, behalve met veel hits met een lichtere combi en veel frustratie zoals je nu zelf hebt ervaren.