• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mitsubishi Colt '99 (het beest)

Dan is de beslissing gevallen op de 19. Bedankt voor jullie reviews. De 19 is ook het meest bijzonder van de 3 door zijn gelimiteerde oplage. Wordt alleen dus niet morgen gezien mijn moeder vandaag in het ziekenhuis is opgenomen met spoed door een hartinfarct en 2 hart stilstanden. Het ziekenhuis is 200 km van ons huis af en 250 km van mijn detail locatie dus op en neer is ook niet wat...
 
Eindelijk, vandaag het beestje in de Edition 19 Limited gezet. Eigenlijk een volledige Waxaddict behandeling gegeven.

Allereerst de wielkasten met Bug Squash schoon gemaakt, banden gereinigd met Release the Grease en de velgen gewassen met Revolution. Nog dank @MeganeRS hiervoor...
Hierna de auto in de Crudzilla afspoelen, Waxaddict Concentrate Snow Foam, afspoelen en wassen met Waxaddict Pure Shampoo. Kunststof en kiertjes met Total Wipe Out. Lekker klei-en met Born Slippy en Fine Detailing Clay. Pre-waxen met Lime Prime. Toen het kunststof en bandjes in de Feeder, daarna de bandjes in de Sliks en velgen in de Hydrorim. Glas met de Waxaddict Glass Cleaner. Alle binnenrandjes bij deuren en klep en kap in de Waxaddict Wet Look Wax Sealant. De auto lekker in de Edition 19 Limited gezet. De geur is niet mijn dingetje maar wat een heerlijke wax...

WP_20170610_15_43_31_Pro.jpg WP_20170610_15_43_14_Pro.jpg WP_20170610_15_42_58_Pro.jpg WP_20170610_15_43_42_Pro.jpg

Sorry voor de foto's maar of hij glimt teveel ;) of ik kan geen foto's maken :weary_face:
 

Vergelijkbare onderwerpen