• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Op de 'foto' zie je een 3D concept rendering van de pot. De pot is inderdaad van aluminium en we bekijken nog of we hem laten borstelen of hem glad houden. De pot wordt in ieder geval geheel geanodiseerd zodat je geen / minder vingers erop zult zien. De groene rand die je ziet is eveneens geanodiseerd en het deksel heeft MONELLO erin gegraveerd. Er wordt nog bekeken of we de pot meer 'plain' houden, dat houdt in dat we op het front niet het logo met zwarte achtergrond laten anodiseren. De pot zal dan strakker ogen.

De afsluiting is luchtdicht dmv een o-ring, en de diameter zal 9 a 10 cm worden. Er komen 250 exemplaren die onderop individueel genummerd gaan worden.

Met de fabriek van de pot zijn we in de laatste fase voor productie aangekomen en naar verwachting start de productie over een week of drie.

De samenstelling van de wax staat vast en is qua ontwikkeling bijna gereed. Details vertel ik binnenkort. ;)
 
Ibrido2.jpg

Ibrido3.jpg
 
Erg mooi, ook zonder randlabel. Juist dat hele strakke vind ik wel wat hebben.
Tikje extra door het groen, de tekst in de deksel doet het voor mij. :heart_eyes:
In de tussentijd een print als achterzijde in de vitrinekast :party:

Hans
 
Vind het een prachtige stijlvolle pot.........alleen dat felgroene snap ik niet :weetniet ...no worries...ligt waarschijnlijk aan mij. :grinning:
 
Virus zei:
Vind het een prachtige stijlvolle pot.........alleen dat felgroene snap ik niet :weetniet ...no worries...ligt waarschijnlijk aan mij. :grinning:

De rand wordt in ieder geval groen, maar wellicht meer naar de andere kleur groen die je op de pot ziet. Het geeft wel een bijzonder chique twist aan de verpakking.