• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Meer naar de andere kleur groen, dat snap ik dan weer wel. :grinning:

Om heel eerlijk te zijn: dat felgroen associeer ik (en ik zo te lezen niet alleen :-" ) met ...idd turtle wax..

En om nog eerlijker te zijn: als ik de eerste foto bekijk zit ik voortdurend te denken: er zit een potje Meg's Nxt All Metal Polish in...

Maar zoals gezegd: de pot zelf vind ik prachtig! :heart_eyes:
 
bartr123 zei:
Is er al wel een pot aanwezig @ cchq?

Nog niet, we krijgen binnenkort een 'ruw' model.

Eelco zei:
Heel mooi allemaal die pot, maareh, what about the wax?

De Wax:

Tim zei:
De samenstelling van de wax staat vast en is qua ontwikkeling bijna gereed. Details vertel ik binnenkort. ;)

NHke zei:
Blijft het bij 250 stuks of komen er later nog meer? Must have... Can't resist!!!!

We moeten kijken hoe het loopt, maar het plan is om van deze uitvoering alleen die 250 stuks te laten maken.
 
Mooie pot, maar het is uiteindelijk wachten op het resultaat want zo'n rendering ziet er toch altijd anders uit dan het echte.
Tevens denk ik dat 250 stuks een mooi begin is, zoals eerder al aangegeven zal er toch een aardig prijskaartje aan vastzitten, hierdoor zal hij niet zo heel snel verkopen gok ik zo.
 
Tim zei:
Wij zijn trouwens hard bezig om een mooie pot op maat te laten maken voor de eerste Monello wax, die op haar beurt weer speciaal op maat gemaakt wordt door Dodo Juice. :ja

More to come! :party:

afgaande van bovenstaande quote moet dat goed komen.

ook onderstaande quote belooft veel goeds (zoals we gewend zijn van CC. (We worden gewoon verwend))

Tim zei:
... denk aan een neutrale wax met een passende geur, makkelijk verwerkbaar en een goede beading. De kans is groot dat het een hybride wax gaat worden....

quote's gevonden in het monello topic.
 
kijk maar naar de monello reeks die dr al reeds is heerlijk spul toch:ja ,dus 250 heerlijke waxen in een hele mooie pot en dan de budget versie in een mooie plastic pot nais:heart_eyes:
 
Tim, zoals je al opmerkte, ik denk dat het strakker en chiquer is om het label eraf te laten. Straalt meer exclusiviteit uit, en komt qua looks alleen maar beter uit :ja
 
Ziet er strak uit! Vind dat felgroene wel mooi, maar het donkerdere groen past er misschien ook wel heel mooi bij. Zonder gekleurd logo is denk ik ook mooier. Ben heel benieuwd naar de inhoud :p
 
De verpakking ziet er leuk uit, ben nu benieuwd wat de inhoud te bieden heeft. Deze wax wordt geplaatst in het hogere segment waxen... dat schept hoge verwachtingen!