• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Wel, das een grote teleurstelling, dus enkel 250super dure potjes en dat is het dan? Geen samples? Geen goedkopere versies met een simpel plastic omhulsel? Ok dan ga ik deze weer laten voor de mensen die het kunnen en vooral willen betalen! Aangezien detailen bij mij enkel en alleen voor mezelf is hoef ik toch geen super deluxe pot. Niemand ziet hem toch enkel ikzelf, en dan is de inhoud een pak belangrijker dan het uiterlijk, al komt hij in een vers slaatjes potje van de beenhouwer! Hehehehehe aan de rest veel succes met het verder hypen van de wax
 
De wax is misschien veel geld, maar het is zeker niet superduur voor wat je ervoor krijgt. En nee, er komen geen samples, geen plastic potjes op korte termijn en misschien wel helemaal nooit.

Wel staat er een andere mainstream wax op het programma die wél in een normale pot te verkrijgen zal zijn en in een ander prijssegment zal vallen.

Het is ook helemaal niet de bedoeling geweest om dit een 'allemans wax' te maken. We willen een bijzondere, exclusieve wax presenteren die topkwaliteit combineert met een uitzonderlijke uitstraling en schaars zal blijven.

Vallen mensen daardoor af? Ja, dat zal zeker zo zijn. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven in ons assortiment. ;)
 
Tim!

Nu ben ik toch wel benieuwd over welk prijssegment je praat?
Fuzion like... of hoger/lager??

In ieder geval wel gaaf dat jullie ipv "gewoon een winkel zijn" ook nog zelf een lijn opwerpen + uitdiepen!
Goed bezig!:)^
 
Aha, die mainstream wax is nieuw voor mij.

Ik denk wel dat deze de meesten hier aan zou moeten spreken (even voor het gemak er vanuit gaande dat het met de kwaliteit wel snor zal zitten en dat de prijs goed te doen zal zijn)

Keep us posted. :cool:
 
Er word inderdaad gepraat over dat de wax veel geld kost, hogere prijsklasse bla bla bla. Maar over wat voor prijs praten we nu eigenlijk want hier kan ik geen wijs uit zo:rules
Tevens de vergelijking met supernatural 2.0 vind ik niet helemaal kloppen. De houten pot is juist goedkoper dan de plastic pot dankzij de gratis refill:D

Verder vind ik het ook absurt om 35 euro extra te betalen voor een "mooier potje". Wat maakt mij nu die pot uit, het gaat om de wax. Waarom denken jullie dat Collinite zo populair is? Goede wax in een goedkoop potje voor een mooie prijs:)^
 
Miikey!

SN 2.0 heeft geen gratis refill!
Dat is Wolfgang Fuzion

Dodo sn 2.0 houten pot:

"Dodo Juice biedt een navulservice voor lege houders Supernatural."

kost volgens mij 60 euro!
 
Het is dus gewoon echt bedoeld als premium wax, in de hoogste segmenten met een zeer exclusieve uitstraling. In dat segment met zo'n topwax wil je denk ik ook een mooie verpakking, een sjieke en originele pot, omdat het plaatje helemaal compleet moet zijn :cool: .
Zie:

Tim zei:
Het is ook helemaal niet de bedoeling geweest om dit een 'allemans wax' te maken. We willen een bijzondere, exclusieve wax presenteren die topkwaliteit combineert met een uitzonderlijke uitstraling en schaars zal blijven.

Waarschijnlijk zal de performance van de wax vergelijkbaar zijn met waxen in nog hogere segmenten (Swissvax?) en daarom een prima deal zijn. Ik neem aan dat het geen wax is vergelijkbaar met een gemiddelde Dodo Juice wax, maar dan het veelvoudige kost puur omdat het in een mooi potje zit:roll
 
Ow je hebt gelijk, verkeerd opgevat/gelezen:D
Maar dan nog is het verschil maar 20 euro ipv 35 euro.
En de refill van 60 euro in de toekomst maakt het allemaal ook wat interessanter, al vraag ik me af waar je hem kan laten refillen.
 
Ik wil niet tegen iemand zijn schenen stampen, verre van zelfs maar cc is nieuw in de waxwereld en gaat direct een exclusieve dure wax uitbrengen? Gaat dit dan wel verkopen buiten de echte vaste cc fans? Ik bekijk het een beetje hetzelfde als dat bmw die zalige wagens maakt nu ineens met een pot wax op de proppen komt... Niet helemaal een juiste vergelijking want cc heeft inderdaad wel kennis van waxen aangezien ze ze al jaren verkopen en zelf ook heel veel gebruiken maar toch... En ja ik weet dat hij gemaakt word in het dodo hol maar dan nog...
 
De kennis wordt volgens mij van extern gehaald (dodo Juice) het is niet zo dat TIM aan het hobbyen is op zolder met wat zalfjes :-"

Verder is er ook een hele groep mensen waar de prijs niet zo veel voor uitmaakt. Ik behoor denk ik al deels tot die groep, het maakt mij niet uit of een wax 50 / 100 of 150 euro kost als je met zo'n pot 50x je auto in de wax kan zetten en hij significant beter is als de meeste waxen.

In deze heb je denk ik een wax te pakken voor de verzamelaar of de autoliefhebber met bovenmodaal inkomen.
Hoeveel auto's zie je niet rijden in de klasse van 50.000,- en hoger en hoe beroerd zien die er niet uit... Ik verbaas me er telkens over dat mensen wel een werkplaat tarief betalen van 100,- exl btw of een luxe seallaag op de auto laten aanbrengen voor 1000,- als je (vooral dat laatste) voor minder dan de helft beter zelf kan doen.
 
Het wordt er wel makkelijker op gemaakt. In de webshop is al ontzettend veel diversiteit kwa waxen en nu komt er nog een wax bij. Als het een high end wax wordt, dan wordt het wel lastig. Als ik 200 euro uitgeef, dan geef ik dat liever aan een Swissvax uit, dan een nieuwe speler op de markt.
 
Ik denk dat Swissvax een grappige discussie kan zijn, prima producten die echt mega overpriced kunnen zijn. ;)

En laten wij nu grotendeels dezelfde polijstmiddelen hebben onder het Monello-merk als dat Swissvax heeft. ;)
 
Alles waar Swiss of swiss made is bijna per defenitie overpriced. (al ben ik wel gek op die swiss made klokjes)
 
Tim zei:
Ik denk dat Swissvax een grappige discussie kan zijn, prima producten die echt mega overpriced kunnen zijn. ;)
Niet om CC tegen de schenen te trappen, maar dat gevoel krijg ik nu ook een beetje bij deze wax. Mooie pot, schaarste creeëren en dan tegen X prijs op de markt zetten.

Er zijn nog een aantal factoren onbekend voor ons als de klant, zoals prijs en kwaliteit van de wax. Dus het blijft nog lastig te beoordelen. De verwachtingen liggen hoog als ik het topic goed gelezen heb en dat is ook zo bij mij...
 
je hoeft de pot toch niet nu al te betalen?
waarom wachten we niet gewoon af tot dat de harde feiten op tafel staan.
voordat we de nu nog onbekende wax gaan vergelijken met alle andere waxxen.
 
Tim zei:
Ik denk dat Swissvax een grappige discussie kan zijn, prima producten die echt mega overpriced kunnen zijn. ;)

Tuurlijk, er zal een flinke marge op zitten, maar dat zal met deze wax niet anders zijn;)

Tim zei:
En laten wij nu grotendeels dezelfde polijstmiddelen hebben onder het Monello-merk als dat Swissvax heeft.

Ja de Monello polijstmiddelen zijn super! Daarom zou ik ook niet snel de Cleaner Fluid Medium/Strong aanschaffen.:cool:
Maar laten we afwachten op de wax. Ben reuze benieuwd :)