• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Beste forumleden,

Aangezien er heel veel discussies zijn over de nog uit te komen wax,heb ik Bartr123 besloten om een pot wax te kopen,deze word onderverdeeld in testsamples van 30 ml,deze zal ik verloten onder willekeurige forum leden.

Hiervoor verwacht ik terug,
Een eerlijke revieuw met:
- De verwerbaarheid van de wax
- De standtijd van de wax
- Is de wax zijn prijs waard
- Een eventule aanvulling van jou zelf uit.

Waarom doe ik dit?
Ik ken CC en de crew al een lange tijd en weet,dat als ze met iets komen het niet zomaar iets is,
Er is mijn inziens veel in geinvesteerd om een topproduct neer te zetten,en financieel gezien is het op korte tijd niet mogelijk om daar samples van op de markt te zetten.

Aanstaande zal ik een bezoek brengen bij CC, en zal eea met Tim overleggen.
Ik of Tim zal daarna een posting maken hoe of wat en wie de samples gaan ontvangen zodat we een eerlijke opinie kunnen plaatsen over het wel een wee van de Monello Ibrido wax.

Dank jullie voor het begrip.

Bart
 
Geweldig plan! Wilde sowieso een pot bestellen, maar zo kun je eerst het product testen. Wil hier trouwens niet mee zeggen dat ik twijfel aan het product.
 
Twijfelen aan het product zou ook niet nodig zijn!
CC zet wel goeie spullen neer!

Maar die prijs is voor vele wat hoog dus zijn deze samples wel erg nice!
Paar goeie reviews kunnen vele over de streep trekken :)^

Toppie Bart!:heart_eyes:
 
Tim zei:
We hebben besloten om de eerste drie puzzelaars (Averechts, Redcat, Rodders) die heel kort na elkaar de puzzel correct geplaatst hebben het aardigheidje te gunnen. Zij mogen, indien ze daar interesse in hebben, potten 1, 2 of 3 reserveren (dus 1/250, 2/250 of 3/250) natuurlijk mag je ook een ander gewenst nummer reserveren. Bovendien geven we 20% korting op de uiteindelijke prijs voor de puzzelaars.

De prijs is afhankelijk van de inhoud die we uiteindelijk in de pot krijgen. We krijgen binnenkort het eerste model en dan kunnen we bekijken hoeveel wax erin past. We proberen 200ml in de pot te verwerken. We hebben de richtprijs verder uit kunnen werken en we proberen uit te komen op € 149,- inclusief BTW.

Omdat ook dit project een flinke investering vergt (ontwikkelingskosten + productkosten + productiekosten) , bekijken we of we een voorinschrijving kunnen maken met 12,5% korting. Ik moet dat nog verder in het vat gieten en als ik een plan heb, dan meld ik dat.
Als ik dan mag kiezen dan nummer 1; maar de snellere puzzelaars krijgen natuurlijk voorrang. Al ben ik er nog niet helemaal uit of ik hem nu wil of niet.
Klein stemmetje roept: Ach Jan, niet twijfelen het komt van bij cc, gewoon kopen die pot.


@bart: heel mooi gebaar :cool:
 
Wat ik eigenlijk wel een beetje verdrietig vind, is dat het hier mogelijk om een ontzettend goede wax zal gaan.
Sinds vorig jaar is hier al sprake van (gaan er geruchten) en ik heb me sindsdien ook voorgenomen om een CC wax aan te schaffen, zodra deze er is. Heb er zelfs anderen voor laten wachten tot op heden.

Maar nu. Stel dat de wax daadwerkelijk een fantastische aanvulling op het assortiment is. Wat dan te doen, wanneer je potje op is en er geen nieuwe meer verkrijgbaar zijn???:auw
 
@ Tim en Bartr123, als jullie geen kerels waren zou ik jullie zoenen :ja (nummer maakt mij niet uit, zit toch aan de onderkant)
@ Aficior, daar vinden we wel wat op. Mk-us gaat voor ;)

En goed het te koop topic in de gaten houden. Ik denk dat er wel een paar (financieele) ruimte gaan maken [ikke nie w^^w ]

Ik word steeds blijer van dit forum.
Op een ander forum wordt iedereen gestalkt om zich voor te stellen :rules
... anders krijgen ze geen antwoord op vragen, zo infantiel ...


Hans
 
129euro? Mja...veel geld weeral maar zeer aanvaardbaar als de wax nog maar 1/10 van de verwachtingen hier invult ;) dan ga ik toch ook eens beginnen puzelen in men prive en uitrekenen wanneer de wax er komt en wanneer eindejaarspremie gestort word, mss wil ik hem dan ook wel! Hehehehe mooie prijs tim, echt wel, had een 2vanvoor verwacht! We zullen wel zien...
 
Hoe exclusief is een wax als die 25 euro per potje kost en er 10.000 van zijn gemaakt?

Exclusiviteit en kwaliteit hebben een prijs.
Als je het wil koop je het, heb je het geld er niet voor over, dan niet.
En wat maakt het uit wat Tim er op verdient, je vraagt de cassiere bij de AH toch ook niet wat ze op een pak melk verdienen.????

Ik vind het een top initiatief en ben er van overtuigd dat de kwaliteit superieur is. Tim zal immers maar al te goed beseffen dat hij bij onvoldoende kwaliteit een (grote) groep gebruikers zal verliezen / tegen zich zal kregen. Een pot zal dus ook hier zijn weg gaan vinden. Daarnaast vind ik dat Tim ook wel meer vertrouwend van sommige van jullie mag genieten als dat jullie nu geven. Heeft Tim / Carclean jullie ooit teleurgesteld?

Is de DAP een fiasco?
Heeft de service van Carclean het ooit laten afweten?
Is de Monello polijstserie een slecht product geworden?

Allemaal NEE
Dus waarom zou dit een slecht product worden?

Wacht gewoon af, dan komt het allemaal goed……
 
De dap is inderdaad een volledig volwaardig alternatief voor veel duurdere aparaten, super samengesteld en gemaakt! Maar de monello lijn is toch niet samengesteld door tim of de cc crew? Dit zijn toch bestaande polijstmiddelen uitgebracht op menello logo? (zelfde als meguiars doet, juiste product zoeken bij de lokale brouwers en uitbrengen op meguiars label.) man man man... Begin stilaan echt ook uit te kijken naar die wax, kan goed zijn dat ik nog de grootste fan word... Van tegenstander naar totaal waxgek in 2dagen? Dat kan toch enkel bij CC hehehehe
 
Monello is het private labelvan de Firma genaamd CARCLEAN,en ja het is een compound van een andere fabriek met toevoegingen van The HQCC
 
Toch heel benieuwd waarom je denkt dat er toevoegingen van Carclean inzitten?
 
We weten wie dat de ether in heeft geslingerd en zijn naam is niet Jeroen ;)