• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Volgens mij wordt elk flesje persoonlijk "ingestraald" door een bevlogen medewerker ter plaatse.
Als ik mijn flesje beet heb komt er een lichte beving van arm naar romp naar been ...... :ja

Hans

bartr123 zei:
Aanstaande zal ik een bezoek brengen bij CC, en zal eea met Tim overleggen.
Ik of Tim zal daarna een posting maken hoe of wat en wie de samples gaan ontvangen zodat we een eerlijke opinie kunnen plaatsen over het wel een wee van de Monello Ibrido wax.

Goed initiatief Bart, maar het moet wel duidelijk zijn dat het geheel buiten ons om gaat. Zie het als een privé-initiatief. :glaasje

Top initiatief wat je ook enkel bij de CC-kopers aantreft!
Complimenten en respect van mijn kant.

Voor mijn gevoel zeg ik, kopen kopen, maa mijn verstand vraagt me te wachten i.v.m. samenwoonplannen.
Dan krijg ik ook zo'n vrouwlief die alles maar moet goedkeuren........

En de financiele middellen zijn dan ook beter besteedbaar.

Maar als ik zo'n 150 euro over hou, dan bestel ik gelijk! :lol

:party Nou dat laat ik me geen 2x zeggen ! :jippie hi hi doe voor mij maar een pot reserveren van de goddelijke Molello Ibrido ! Averechts :love loves :love goede wax met een mooie exclusieve pot ! Ha ha dat word vechten om de nr 1 :-" Dat is toch wel de meest ultime !

Wat dacht je van de volgorde van wie het eerst geplaatst heeft? Lijkt mij dat Averechts eerste keus heeft omdat hijzij als eerste was.

Inderdaad, voor mij maakt de nummer niet zoveel uit. Maar wie het eerste het juiste antwoord gaf heeft recht op de eerste keuze van nummer.

Hmmmmm mooie pot en de inhoud (Dodo private label) bevalt me ook wel.
Ik wilde in de toekomst al een Dodo wax en ik ben al zeer tevreden over Monello, nu is ik best-of-both-worlds :love
Ben heel benieuwd waar we deze mogen plaatsen tegenover de andere waxen in dezelfde prijsklasse (glans, bescherming, duurzaamheid) :ja

Het wordt nog mooier :jippie

De Ibrido wordt in een beperkte oplage van 250 stuks geleverd. Elke pot (vervaardigd uit eerste klas geanodiseerd aluminium) krijgt een unieke nummering. De pot wordt geleverd in een cederhouten kistje dat hoogglans zwart is afgelakt. De verkoopprijs wordt € 149,- en daardoor is deze wax, in het high-end segment, zeer concurrend geprijsd.

Hans