• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

StefanCS zei:
Tuurlijk, er zal een flinke marge op zitten, maar dat zal met deze wax niet anders zijn;)

En daar sla je de plank mis. De marge is flink verlaagd om een zeer mooi product te kunnen bieden in een bijzondere vorm.

Ik denk dat Swissvax zelf een marge hanteert die een factor 4 hoger is dan de marge op de Ibrido. ]-0

De marge op Ibrido is verhoudingsgewijs lager dan bij Raffini en vergelijk jij de prijs eens van een Swissvax polijstmiddel met de Raffini lijn, houd dan in gedachten dat de marge op Ibrido een stuk krapper is, en pak dan je rekenmachientje erbij. :idee

Wat, hoe, wanneer of welke prijs.....het maakt mij geen drol uit.
Als de Monello wax leverbaar wordt schaf ik meteen een pot aan.
Ten eerste, zoals het er nu uit ziet wordt het een eye-catcher en zal dus mooi staan in de vitrine/wijnkoeler.
Ten tweede, gezien de ervaring bij CC kan je er gewoon van uit gaan dat dit een top wax moet worden.
Ten derde, door slechts 250 exemplaren behoorlijk exclusief te noemen.

Greetz Rob aka Vadebo

het opzetten zo'n dergelijke actie met wax en het ontwerp van beide kost ontzettend veel geld.
dat geld moet nog geinvesteerd worden. (met dat zelfde geld krijg je rente bij de bank dus nog meer verlies)
dus denk niet dat de marge groot is :-d

als de pot uitkomt, komt er ook 1 naar Hilversum :jippie

We hebben besloten om de eerste drie puzzelaars (Averechts, Redcat, Rodders) die heel kort na elkaar de puzzel correct geplaatst hebben het aardigheidje te gunnen. Zij mogen, indien ze daar interesse in hebben, potten 1, 2 of 3 reserveren (dus 1/250, 2/250 of 3/250) natuurlijk mag je ook een ander gewenst nummer reserveren. Bovendien geven we 20% korting op de uiteindelijke prijs voor de puzzelaars.

De prijs is afhankelijk van de inhoud die we uiteindelijk in de pot krijgen. We krijgen binnenkort het eerste model en dan kunnen we bekijken hoeveel wax erin past. We proberen 200ml in de pot te verwerken. We hebben de richtprijs verder uit kunnen werken en we proberen uit te komen op € 149,- inclusief BTW.

Omdat ook dit project een flinke investering vergt (ontwikkelingskosten + productkosten + productiekosten) , bekijken we of we een voorinschrijving kunnen maken met 12,5% korting. Ik moet dat nog verder in het vat gieten en als ik een plan heb, dan meld ik dat.

Die prijs valt me eerlijk gezegd niet tegen voor een exclusieve topwax. Ik doe mee!:-)^

Prijswinnaars, van harte gefeliciteerd. :party

33 is niet voor jou denk ik,maar voor nicknameless want hij heeft 33 skull candy,33 mini dodo wax en monello 33 staat denk ik hoog op zn lijstje:ja

Count me in... Ben zeer benieuwd en mijn collectie begint ook al aardig uit te groeien. Voor een goede wax is altijd plek in m'n collectie. En de prijs ach... een avondje stappen kost ook veel geld.

Ik val er net in 123:lol
Zonder dollen,als de wax aan de specificaties kan voldoen die Tim dan vind ik de prijs reuze meevallen,lang geleden wist ik al dat CC bezig was met een eigen wax,en heb me toen al voorgenomen dat er ongeacht het prijskaartje er een zou komen hier.
Vergeleken met de SN en de Fuzion is de prijsstelling netjes.
Ik heb hier een pot wax staan van +€200,- maar die is me zeer zwaar tegengevallen.
Ik ben benieuwd,en ga vrijdag Zeker de crew de oren van het hoofd vragen.

nr. 22! (is mijn geluksnummer, en tevens verjaardagdagnummer) :-d

Voorinschrijving klinkt interessant met de 12,5% korting, toch weer bijna 20 euri, zou dan ongeveer €129,- zijn.
Nu maakt het mij niet echt uit wat die kost, wil nog altijd een hele mooie wax, en ik heb iets met Italiaanse dingentjes.

En dat vind ik het, voor zo'n pot met een eigentijdse hybride wax heel erg netjes.