• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Reny zei:
Het is een mooie pot Tim :D
Maar serieus, vooral die schuine dop is goed gevonden :)^


Zelden zo`n mooie pot gezien ! :D en ik ken vele potten ! (je hebt ook lelijke.......) :D



p.s. het merk had ingegraveerd mogen worden (= sjieker nmi)
 
Knap Tim !!
-Ik zou wel het geborsteld aluminiuw look houden.
-Ook liefst het meer fluo groene.
-Is het niet leuker om het potnummer te graveren op de bovenkant van de deksel, onder het monello logo, in een kleine letter/cijfer type?

Voor de rest wil ik alvast een pot reserveren :ja
 
Heel eerlijk gezegd vind ik de kleur, de deksel of het mooie potje van ondergeschikt belang.
De beste merken zeggen dat het om hun product gaat en niet om de verpakking toch??
Het gaat mij in eerste instantie om de inhoud. Is het een wax die qua prijs en kwaliteit met kop en schouders boven andere gaat uitsteken?
Wordt mijn auto mooier van een wax in een stenen, houten of plastic bakkie?
Kocht ik nu twee potjes Dodo Juice Skull Candy om het mooie potje of omdat het een erg goed product is?
Potje is trouwens 13 in een dozijn verhaal en ben "door de bocht" gegaan vanwege de aansprekende promo (kneitergoed volgens Tim, dacht ik) en de leuke prijs.
Als je de keuze krijgt tussen dit product in een "bakkie" voor € 50,00 of in een designpotje voor € 85,00. Wat zou jij doen??
Een eigen lijn van CarClean producten zal mij meer aanspreken. CC staat inmiddels voor goed, eerlijk, betrouwbaar enz. enz.
Ik relativeer misschien te veel maar ach, wat wil ik........
 
Er zijn genoeg mensen die, terecht in mijn ogen, kiezen voor een mooie pot. Beste voorbeeld is denk ik Super Natural 2.0 in plastic of in hout. Waar veel mensen voor hout kiezen.

In jouw voorbeeld denk ik dat genoeg mensen - voor een heel mooie pot - graag € 35,- extra neertellen. Tenminste als het verschil is tussen een standaard plastic bak of een mooie houten of alu pot.

Maar niet iedereen is hetzelfde, dus wie weet komt er ooit nog een budget waxje: Povero Ibrido.
 
Ik denk dat de meesten onder ons z'n wax wel in een mooie pot willen zien, alleen zullen veel mensen niet een toereikend budget ter beschikking hebben om +/- E 35,- extra hiervoor uit te trekken. Deze mensen zullen denk ik veel sneller naar een wat minder spannende pot grijpen.
 
Van nu af tot Q1 in 2011 is nog meer dan drie maanden de tijd om te sparen.
En anders net als Tim zegt, misschien een budget versie.

Mijn oude pre-CC spullen hebben het meervoud van 35 € gekost, das pas zonde

Hans
 
Leuke replies...
@ Tim: Count me in voor een "povero inbrido", als die "povero" niet staat voor mindere kwaliteit, dus tenminste net zo goed is.....
Ennuh..oh ja die Super Natural 2.0 als beste voorbeeld, zou ik òòk in het hout nemen, maar heeft natuurlijk helemààl niets te maken met een gratis refill ;)) toch??
@ soepergrover: in de laatste regel schreef ik "relativeer". Ik bedoel de betrekkelijkheid van een mooie pot in tegenstelling tot hetgeen er in zit.
@ aron 225: waarom niet "mijn" wax? Geen woord over gezegd, heb het over een product dat, als het zo goed wordt als Tim laat doorschemeren, best (ook) eenvoudig verpakt mag zijn.
Heb helaas geen euroboompje.......
Verder no comments.
 
Helaas hier ook geen euroboompje en een beetje inschattend denk ik dat deze pot niet op mijn bestellijstje komt :sob:

Maar meedenken over hoe het eruit kan zien is wel weer heel leuk, want smaak heb ik natuurlijk wel :-"

Monello erin gegraveerd lijkt me inderdaad het mooist staan in geborsteld alu.
Fluor groen, misschien omdat ik nooit turtle heb gebruikt, ik heb daar geen associates mee en vind het mooi staan, spat er mooi vanaf en geeft het een hi-tec tintje. Alleen aluminium , met of zonder donkergroen, is meer klassiek.

Verder wacht ik wel op de goedkope uitgave pot met dezelfde kwaliteit wax (want aan dat laatste twijfel ik niet) :)^
 
RedCat zei:
Van nu af tot Q1 in 2011 is nog meer dan drie maanden de tijd om te sparen.
En anders net als Tim zegt, misschien een budget versie.



Hans

Ben ik helemaal met je eens, maar misschien is het voor het CC team te overwegen om de wax, naast de metalen pot, ook aan te bieden in een wat minder mooi potje of een panelpotje, maar wel met dezelfde topwax. Op die manier bereik je een wat groter publiek dus kan je meer mensen gelukkig maken. Mensen met een iets ruimer budget of een lieve vrouw zullen toch wel de deluxe versie kopen denk ik.
 
Nope, juist een hoger segment en niet jan en alleman.
Meen iets gelezen te hebben dat wellicht na de 250 een andere pot komt en dat dit een eenmalige oplage van 250 stuks is.
Geen idee of ie dan in een plastic potje komt, voorlopig eerst maar kijken of CC met het eindproduct eens is en daadwerkelijk op de markt komt en de gebruikers tevreden zijn over de inhoud.
Een goed product verkoopt zichzelf en hoeft niet altijd per 10.000 tegelijk de deur uit ( legio voorbeelden te bedenken )
Tot die tijd krijgt iedereen de tijd om de Sint en de Kerstman om een CC-bon te verzoeken, om die na op de markt komen van de Ibrido allemaal in te wisselen voor de mooie pot wax ;)