• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Jeroen zei:
Wat moet er nog gewijzigt worden aan het kistje dan?

De bedrukking zit nu over de blanke lak en wij willen dat eronder hebben. De kwaliteit van de bedrukking is nog niet goed genoeg, het oogt wat vlekkerig, maar we weten niet wat er technisch nog mogelijk is. En de randen van de twee delen zijn nog niet 100% strak en dat willen we verbeterd zien.
 
Echt bijzonder mooi hoor. Wat zetten jullie iets verschrikkelijk moois op de markt.
En wetende dat de inhoud van die mooie pot ook werelds gaat zijn, kan het niet uitblijven dat jullie ook internationaal zullen moeten gaan verzenden.

Attentie beste reviewers! Zorg voor mooie reviews en schrijf ze meteen ook in het Engels. Dan kan de rest van de wereld kennis nemen van deze mooie Nederlandse ontwikkeling.

En dat het wat langer duurt. Nou en.
Ik verheug me op deze mooie wax, maar er is denk ik geen sprake van levensbedreigende situaties als ik het zo lees en kan inschatten. Ergens op moeten wachten is ook wel eens leuk.
 
Leuk om de ontwikkelingen te kunnen volgen, hebben jullie ook een foto van het doosje, alleen dan open om de binnenkant te zien?
 
Na enig dubben toch maar een pot besteld.
Ziet er allemaal zeer goed uit en de wax zelf zal gerust goed zijn.
Een initiatief als dit kan ik wel waarderen.
CC steekt toch mooi zijn nek uit om iets moois op de markt te brengen.
 
Misschien een rare vraag maar is al bekend hoeveel wax er in die (overigens schitterende) pot gaat? Is dat 200ml ofzo?
 
Dacht hier in het topic gelezen te hebben dat het 200 ml zou worden.
Verder kan de '200' in het artikelnummer hier ook wel naar verwijzen.

Tim zei:
De prijs is afhankelijk van de inhoud die we uiteindelijk in de pot krijgen. We krijgen binnenkort het eerste model en dan kunnen we bekijken hoeveel wax erin past. We proberen 200ml in de pot te verwerken.
 
Beste Tim,

Hoe gaat het vullen van de potten met product eigenlijk gebeuren?

Worden de potten naar de UK getransporteerd om daar afgevuld te worden, of doe je dat op een andere wijze? (Verzenden lijkt me weer een risico wat je uit wilt sluiten, want zendingen raken verloren en iemand kan jouw potten beschadigen/stelen).

Ik zou me kunnen voorstellen dat het op een bepaalde manier en bij een bepaalde temperatuur gevuld moet worden en dan meteen moet worden gekoeld, opdat de samenstelling van het product overal in de pot hetzelfde zal zijn.

Of moeten alle medewerkers van Carclean straks 's-avonds en in de weekeinden als thuiswerkers na het werk op de zaak alle vrije tijd met een pannetje op het vuur de potten te vullen, die dan de volgende dag in een boodschappentas weer mee moeten naar de zaak?

Ben wel nieuwsgierig, want is toch ook zeer belangrijke stap en zal waarschijnlijk zeer veel tijd kosten.

Aficior
 
Lees: "alle medewerkers van Carclean.com moeten straks 's-avonds en in de weekeinden als thuiswerkers na het werk op de zaak alle vrije tijd met een pannetje op het vuur de potten vullen, die dan de volgende dag in een boodschappentas weer mee moeten naar de zaak."

:D