• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Oké. Dat dient dus (vooralsnog??) geheim te blijven.

Maakt me natuurlijk nieuwsgierig, maar wellicht dat je er in een later stadium op terug kunt komen?

Belangrijkste is dat het allemaal gaat lukken naast de reguliere werkzaamheden. Door de tegenvallers en uitdagingen die je hier op het forum m.b.t. de Ibrido zo af en toe publiceert blijkt wel dat het niet even ergens afroepen is en klaar. Je legt de lat hoger en dus zijn ook de bijzonderheden die je tegenkomt in bijna iedere fase groter.

Hoop dat je er na de levering een mooi verhaal hebt over hoe de wax erin gekomen is.

Aficior
 
Zou ook kunnen Hans. En de koeling in het midden, lijkt me perfect om met twee mensen tegelijk te werken.
We zullen het wellicht nog wel eens horen van Tim. (Wie weet heeft hij wel een deal gesloten met Kruidvat).
 
Surfingwizzkid zei:
Nog 11 dagen :-b

Dat gaan we niet redden, de vertraging ligt niet alleen op het vlak van de productie van de potten, maar nu blijkt ook de leverancier van de kistjes erg traag te opereren en communicatie gaat moeizaam.
 
:confused:
jammer, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het zo snel mogelijk geregeld wordt als het aan CC ligt :)^
 
Technisch zijn de letters iets anders geworden, omdat het in de praktijk niet anders ging:

Ibridoproductie16.jpg

Ibridoproductie17.jpg

Ibridoproductie18.jpg