• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Tim zei:
In week 11 zijn de potten klaar, in week 16 zijn de potten gevuld en in week 17 zijn ze beschikbaar voor verkoop, dus eind april.
Het is nu week 17,verwachtingsdatum 25 mei dat is week 21.
4 weken vertraging,het renteverlies brengt het daadwerkelijk saldo van een pot Ibrido terug op het oorspronkelijke niveau...
 
bartr123 zei:
Het is nu week 17,verwachtingsdatum 25 mei dat is week 21.
4 weken vertraging,het renteverlies brengt het daadwerkelijk saldo van een pot Ibrido terug op het oorspronkelijke niveau...

Ik werk bij banken (interimbankier) en kan je beloven dat je dat op dit moment niet gaat redden :D

Grtz Sander
 
De potten zijn gereed en inmiddels onderweg naar de fabriek.

Ibridoproductie19.jpg

Ibridoproductie20.jpg
 
Misschien heb ik er volledig overheen gelezen of is het niet bekend gemaakt, maar waar komt de nummering te staan?

- op/in de pot?
- op/in de kist?
- op een 'certificaat' ?

:roll :weetniet
 
@Tim
Sorry hoor Tim, ik kon het natuurlijk niet laten deze vraag te stellen. Je antwoord is trouwens passend en geheel conform de verwachting. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig en zonder tegenslagen zal verlopen, want volgens mij ben je tot op heden tijdens iedere stap verrast met uitdagingen.

@Nicknameless
Jij bent echt druk met je verhuizing geweest Patrick, want anders had je toch gelezen dat de nummering aan de onderzijde komt te staan. Goed dat je het gemist hebt, wnt dat betekent dat jij je serieus op jullie woning hebt geconcentreerd.