• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

De wax zelf is gereed en staat op transport naar ons toe. We hopen dat de wax bij ons op woensdag of donderdag binnen zal zijn. Tot zover het goede nieuws.

Het slechte nieuws is dat de leverancier van de kistjes nogal traag en laks is en ons niet tevreden heeft kunnen stellen met de samples tot nu toe. We ontvangen de 3e sample serie van de kistjes deze woensdag of donderdag en dan is het afhankelijk of deze goed zijn of niet.

Als ze goed zijn, dan duurt het nog 3 weken voordat de kistjes daadwerkelijk gereed kunnen zijn. Hoewel het logistiek uitermate kostbaar en onhandig is om nu de wax uit te leveren en later het kistje na te sturen, wordt dit wel door ons overwogen.
 
Wat mij betreft mag de wax komen en zie ik het kistje later wel verschijnen (kan eventueel met een andere bestelling mee komen of worden meegenomen tijdens de summerdetailday op 17/6).

De wagens zijn weer toe aan een full-detail en mogen dus voorzien worden van de veelbelovende Ibridio.

Dus, kom maar op........


Grtn. Rob aka Vadebo
 
Laks en traag! ]-0
Wat een hel om met zulk soort mensen zaken te doen en het ergste is dat je dan zelf ook niet kan doen wat je belooft.
Helemaal klote Tim, sterkte
 
Ja het is heel vervelend, maar ik heb er echt bovenop gezeten, maar zonder goed resultaat tot nu toe. Maar uiteindelijk komt het goed. :ja

De wax is top, de potten zijn top en dat is het belangrijkst!
 
Als de potten één dezer dagen arriveren, mag je deze wat mij betreft wel zonder kistje opsturen.
Dat kistje kan ik nog weleens een andere keer komen ophalen.
 
IbridoFilled%20(5).JPG
n natuurlijk, maar het ruikt anders dan je gewend bent (wij doen altijd alles anders dan jullie gewend zijn) en moet je inschalen als een hout- en notenachtige geur, mede door de gebruikte ingredienten. So be prepared! ]d~^

IbridoFilled%20(1).JPG
img]http://media.Carclean.com/img/forum/IbridoFilled (2).JPG[/URL]
IbridoFilled%20(2).JPG
img]http://media.Carclean.com/img/forum/IbridoFilled (4).JPG[/URL]
IbridoFilled%20(3).JPG
 

Bijlagen

  • IbridoFilled%20(4).JPG
    IbridoFilled%20(4).JPG
    38,2 KB · Weergaven: 52
Schitterend! *ruikt aan zijn iPad scherm, nee zelfs Apple heeft nog geen geurenscherm*

Niet voor te stellen hoe laks en nalatig sommige bedrijven kunnen zijn, terwijl je zelf pure service aanbiedt. Altijd erg tegenstrijdig, want je bent soms helaas toch afhankelijk van zo'n bedrijf.
 
Ziet er prachtig uit, zat ook al druk te ruiken aan mijn scherm :D

Kleur lijkt veel op die van de DJ Rainforest Rub, weet wel dat het een totaal ander product is! :ja
 
Tim zei:
De wax is top

Heb ik iets gemist? Is de wax al getest, en zo ja: is er ergens een review beschikbaar?


Wat mij betreft mag ie samen met het kistje worden opgestuurd...
Ik heb net enkele waxen geadopteerd van RST-smurf en die moet ik ook nog testen :party:
 
Maar wat bedoel je dan met ''de wax is top'' Tim?
Had je het enkel over de geur en de looks dan?

Ik kan me trouwens bijna niet voorstellen dat jij m nog niet geprobeerd hebt :-"
 
Tim zei:
De geur kunnen jullie niet zien natuurlijk, maar het ruikt anders dan je gewend bent (wij doen altijd alles anders dan jullie gewend zijn) en moet je inschalen als een hout- en notenachtige geur, mede door de gebruikte ingredienten. So be prepared!]
Gaat het richting de geur van de Dodo Pro waxen/Skull Candy?
 
Ik meld het ook vooraf:

Door het handwerk van de pot, kan de pot kleine imperfecties bevatten. Soms heb je een klein schaafplekje of een klein deukje op een rand, het is minimaal, maar kan voorkomen. Houd hier rekening mee.
 
mmm, nu maak je me wel erg benieuwd Tim!

Straks ga ik toch nog vragen om m op te sturen zonder kistje :-b

Misschien heb ik dit ook gemist, maar is er nu al meer duidelijkheid over een eventuele refill?