• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

50 liter?

Dat wil zeggen dat alle 250 potten in 1 keer moeten bijgevuld worden straks.
Dan moeten we wel een gecoordineerd smeerplan opstellen, zodat ze ook allemaal tegelijk op zijn :D
 
Tim zei:
De potten zijn binnen! :party:
IbridoFilled%20(5).JPG
quote]

Afblijven!!!!

Die is van mij!!!! ]d~^

Krijg ik nu ook korting? Nu die is gebruikt voor een heuse foto shoot? 8d
 
Beste mede forummers,

Vandaag een bijzonder vruchtbare dag gehad. Op het werk veel zaken weer op kunnen starten na mijn vakantie en tussentijds ook nog heel even tijd gehad om mijn Carclean Wensenlijst bij te werken.

Uiteindelijk ergens in de middag besloten dat de koek voor vandaag op was en dat het beter was om af te reizen naar Carclean, om mijzelf te trakteren op wat mooie, handige en nuttige artikelen. Ik verheugde mij zeer op dat bezoek en ik vond dat ik het verdiend had.

Aangekomen in het winkelgedeelte van "de detailing tempel van Nederland" werd ik begroet door Dennis en Johan, die beiden met groot enthousiasme klanten te woord stonden en van advies dienden met betrekking tot het onderwerp detailing. Even nog moest ik geduld oefenen...

Al snel was ik aan de beurt en opende Dennis mijn wensenlijst in hun computersysteem, opdat we mijn lijstje zouden kunnen doornemen en Dennis ook mij van advies zou kunnen dienen. Midden in ons gesprek onderbrak Dennis mij wreed en droeg mij resoluut op even te wachten, dit zeggend op een toon die geen tegenspraak dulde.

Dennis verdween achter de coulissen en ik hoorde hem de trap op rennen. Een euwigheid durende tijd later (in werkelijkheid iets van 45 seconden), was Dennis weer terug in het winkelgedeelte en had in zijn hand een originele Monello Ibrido pot, inclusief de zo vel begeerde wax! En ja, ik mocht de pot niet alleen vasthouden, maar zelfs de deksel eraf nemen en er aan ruiken. Mij realiserend dat ik de eerste klant was die deze eer ten deel viel, heb ik mijn jas er even bij uitgedaan. Hier moest ik even de tijd voor gaan nemen. Een grote verantwoording rustte op mijn schouders.

Net op het moment dat ik met mijn bepaald niet bescheiden reukorgaan probeerde vast te stellen wat voor een geur ik rook, betrad als een duveltje uit een doosje Tim via de zijdeur vanuit Diventa Bella het winkelgedeelte en trof mij daar aan met de pot in de hand en mijn neus vlak boven de wax. (Hier moet sprake van opzet zijn geweest). Ik voelde mij betrapt als een kleine jongen in een snoepwinkel die ergens aan zat, wat niet mocht.

Beste mede detailers. Het Carclean team heeft niet gelogen. De wax ruikt totaal anders dan wat ik tot op heden hem mogen ruiken. De enige plek waar ik deze geur eerder heb geroken was in een zeer luxe Italiaanse ijssalon! Het rook daadwerkelijk naar een heerlijk ijsje met de smaak ..... (Tim, kom er maar in).

De wax ziet er in de pot met de groene rand en binnenpot prachtig uit, maar nog mooier vind ik dat de geur perfect past bij de exclusieve groenige uitstraling van de luxe pot.

Tim toonde mij ook een proefpaneel op hun speciaal daarvoor ingerichte toonbank en op het witte paneel was de Ibrido reeds aangebracht. Het wachten was nu op het aanbrengen van een tweede laag. Ik ben hierdoor alleen maar nieuwsgieriger geworden naar hoe het werken is met die wax en wat de resultaten zullen zijn.

Ik was zeer vereerd als eerste klant een gevulde pot in de hand te mogen houden en er zelfs aan te mogen ruiken. Ik heb mij bedwongen vooral niet met mijn vingers aan de wax zelf te zitten, want de toekomstig eigenaar van die pot (ik heb het nummer onthouden) mag natuurlijk onder geen beding een beduimeld exemplaar ontvangen.

Ik hoop van harte voor Carclean dat het lukt de houten verpakking van de Monello Ibrido op hetzelfde niveau te krijgen als de pot en de wax zelf. Aan de inzet van Carclean zal het niet liggen. De uitdaging ligt bij de producent van het luxe kistje en zijn vakbekwaamheid. En mocht dat niet zo voorspoedig verlopen als eerder bericht, dan wacht ik netjes tot het is op het niveau zoals we van Carclean gewend zijn.

Ik zeg: Geduld is een (Carclean) schone zaak.

Aficior
 
Dammm , wat kan jij dingen toch altijd mooi omschrijven Afficor.

Nu ben ik dus nog nieuwschieriger geworden naar deze wax}:)w

Maar toch niet de lucht van potje nmr 007 opgesnoven he]-0 }:)w }:)w
 
@RST-Smurf
Dan heb jij de premiere om het witte paneel met TWEE lagen van de Ibrido te bekijken, bevoelen en te besnuffelen.

(Ja, ik schaam me, maar toen Tim mij het met Ibrido bewerkte witte paneel toonde, heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan en heb ook aan het paneel geroken).x-]