• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

HAd het ook al op Twitter gezegd, maar hier ook nog maar een keertje: wat een prachtige beading! Als volgend seizoen de mainstream wax komt ga ik die zeker bestellen.
 
Vanmiddag eventjes langs CC gegaan waar Dennis en Johan druk bezig waren met het installeren van de deurbel voor Diventa Bella.
Nou mannen, een zeer bijpassende toon hebben jullie gekozen. Zeer goed passend, thumps up!
Maar goed, na mijn komst ging Dennis meteen naar achter om het CC pronkstuk te pakken.
Mijn reukorgaan en ogen zijn weer kostelijk geamuseerd. De geur van de Ibridio is geheel iets anders dan dat we gewent zijn. Zoals eerder vermeldt het heeft iets van versgebrande pistache nootjes met een vleugje hout.
Tevens de beading en glans reallife mogen aanschouwen en dat zit ook wel goed.
Het verwerken is volgens de mannen ook een makkie dus wat wensen we nog meer.
Als de veelbesproken opbergbox van dezelfde kwaliteit wordt dan hebben we toch wel een pronkstuk te pakken.

Na vandaag alles in reallife te hebben mogen aanschouwen begin ik er toch sterk aan te denken om nog een extra pot aan te schaffen.

Eerst vanavond het vrouwtje hier maar eens lief voor aankijken. Ik heb me vanmiddag per slot van rekening heel erg ingehouden en heb slechts alleen een 'under body lance' aangeschaft en kreeg een kleine reload mee als kadootje. Nogmaals bedankt hiervoor mannen.

Greetz Rob aka Vadebo
 
Tim zei:
Als ze goed zijn, dan duurt het nog 3 weken voordat de kistjes daadwerkelijk gereed kunnen zijn. Hoewel het logistiek uitermate kostbaar en onhandig is om nu de wax uit te leveren en later het kistje na te sturen, wordt dit wel door ons overwogen.
Wordt dit nog overwogen of komt alles straks in een keer?
 
We gaan Ibrido deze week uitleveren aan de mensen die hem zonder kistje willen ontvangen. De laatste samples van de kistjes zijn helaas ook door ons afgekeurd.
 
Er kan wel alvast na worden gedacht over de opties die per mail aangeboden gaan worden:

1) Ibrido ontvangen, zonder kistje, kistje los nasturen of ophalen bij ons.
2) Ibrido ontvangen, zonder kistje, kistje combineren met een nieuwe order zodra de kistjes te leveren zijn.
3) Wachten tot de kistjes er zijn en Ibrido compleet ontvangen, levertijd kan oplopen tot een week of 6!
 
Ik ga lekker eigenwijs doen, laat mij nog maar lekker een week of 6 wachten,...

Inmiddels werk ik weer, dus mijn weken vliegen enorm snel voorbij,.. Voordat ik het in de gaten krijg is het alweer zover!

Komende tijd zie ik nog geen nieuwe orders voor mij, en aan de andere zijde vind ik het ook een stuk leuker om hem helemaal compleet te krijgen :grinning:
 
Optie 1 of 2 voor mij.

Begin Juli gaat een goede vriend van mij trouwen. En ik ben de chauffeur van de trouwauto. Dan moet de trouwauto er natuurlijk wel tip top uit zien. Met de Ibrido als wax.
 
Mijn keuze zal optie 1 zijn.
Dit omdat ik toch nog wel regelmatig langs CC HQ zal komen om een-en-ander aan te schaffen.

Tevens kan zodra de Ibridio binnen is aan de Astra worden begonnen met een full-detail.

Verder zal ik de wax wel op komen halen want ik heb nog meer nodig (Airforce Blaster, waabij ik nog twijfel tussen de side-kick welke handzaam is en daardoor ideaal voor op locatie, en de 4HP versie welke daar in tegen mooi aan de muur kan hangen).

Greetz Rob aka Vadebo
 
Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen door de kopers. Als het goed bevalt bestel ik wellicht ook nog wel zo'n mooie pot :)