• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Zonde dat de professionaliteit van Carclean zo wordt gelimiteerd door het prutswerk van de doosjesfabrikant en de drukker, zelfs de handleiding ziet er namelijk goed uit.
 
Voor dit uitdagende project steken wij onze nek flink uit en er gaat heel erg veel tijd, ontzettend veel geld en energie in zitten. Zeker in het oplossen van de probleemgevallen. Dat wordt door velen van jullie gewaardeerd en begrepen en we hebben daar ook leuke mails van ontvangen de afgelopen dagen, waarvoor hartelijk dank!

We blijven afhankelijk van verschillende partijen, waar een aantal partijen zeer goed werk hebben geleverd, te denken aan de mannen die de pot voor ons hebben ontworpen, de mannen die de pot hebben geproduceerd en de ontwikkelaars van de wax.

Helaas zit het tegen met het kistje en het drukwerk (ik verwacht dat het drukwerk snel is opgelost). Maar ik denk dat dat de pret niet mag drukken, immers de wax én de bijzondere pot zijn af en hoe!

We hebben ervoor gekozen, mede op veler verzoek, om jullie zeer nauw te laten betrekken bij de ontwikkeling van dit leuke en bijzondere product. Het product dat we op de markt zetten is bijzonder en de openheid van zaken die wij in dit topic, stap voor stap geven is dat minstens net zo! Dat dat gewaardeerd wordt, mag wel blijken uit alle leuke reacties die in dit topic terug te vinden zijn, die we per mail hebben mogen ontvangen en uit de pre-orders die geplaatst zijn.

In elke ontwikkeling horen teleurstellingen en tegenslagen. Als dat niet zo zou zijn, dan zou het voor iedereen makkelijk zijn om iets te ontwikkelen en te produceren. Doordat jullie op deze manier een kijkje in de keuken mogen nemen, zien jullie ook hoe bewerkelijk het kan zijn om iets bijzonders te ontwikkelen.

De eerste potten Ibrido worden vandaag aan een tiental mensen afgeleverd, vandaag gaan er weer een aantal de deur uit. Wij zijn trots op alles dat tot nu toe gerealiseerd is en ik kan jullie verzekeren dat wij heel hard werken om ook het kistje dat wij voor ogen hebben, uiteindelijk te kunnen gaan leveren met de kwaliteit die wij ervan verwachten.

We maken deze wax, in deze vorm met onovertroffen detail, ambiance en aankleding puur uit liefhebberij. Ik denk dat elk ander merk deze wax van hoge kwaliteit, met deze handwerkpot en afwerking zou verkopen vanaf € 400,- en waarschijnlijk veel meer. Dat wij dat niet doen is, nogmaals, puur uit liefhebberij.

Wij hebben er alle vertrouwen in, het enige dat wij van jullie vragen is vertrouwen te hebben in ons. (Man wat klinkt het dramatisch :lol)
 
Ondanks dat ik hem zelf niet besteld heb, omdat ik het er niet voor over heb, mag toch wel gezegd worden dat jullie zeer vooruitstrevend bezig zijn. :-)^
Ik wil ook iedereen veel plezier wensen aan de Ibrido, een echte collectors-item.

En onthoudt zoals je zelf aangeeft:
In elke ontwikkeling horen teleurstellingen en tegenslagen

Zie mijn handtekening voor de uitleg :lol
 
Mijn pot is ook net binnengekomen :party :party :party :party

Even lopen snuiven en met mn vinger erin geroerd om de textuur te ervaren.
Lekker en heel aparte geur komt er vanaf, idd een beetje gebrande pistachenootjes-achtig. :love
Er zat toen toch al een beetje wax aan mn vinger dus snel naar buiten gerend om de bovenkant van de voorbumper in te smeren.
Ik was toevallig net klaar met de auto wassen dus dat kwam goed uit.

Daarna de pot een ereplek gegeven in de vitrine (vooraan ja, Tim ;-) )
89da8b37.jpg


Binnenkort de hele auto maar even doen, ik kan bijna niet wachten.
 
Begin nu echt gek te worden hier8d

Als goed is komt die van mij morgen binnen:jippie .Kan nie wachten.Meteen uitproberen dit weekend:jippie
 
Gisterenmiddag mailing ontvangen, deze morgen de pot netjes verpakt afgeleverd aan de deur ( Belgie ! ) , van een snelle service gesproken. ps:hij ruikt lekker $$) , binnen een aantal weekjes de nieuwe ( enfin sept 2010 - 25000km ) A4 Avant even een uitgebreide detailbeurt geven :-"
 
In eerste instantie had ik aangegeven de Ibrido Wax te komen ophalen, echter nu in de deze week ontvangen mail aangegeven dat ik het opgestuurd wilde hebben.
Werd ik gisteren eind van de middag opgebeld door Dana herself om te checken wat ik nu echt wilde (waar vind je deze service nog).

Kon niet wachten en heb gevraagd het op te sturen. Zou ik het vandaag ontvangen via TNT Post.

Wat denk je wat. Is de postbode net vanmiddag geweest toen er even niemand thuis was. Ook alle buren waren er niet, dus er lag een briefje op de mat. Kon ik via internet aangeven: of morgen opnieuw bezorgen of morgen na 16.00 uur ophalen op postkantoor. }:)w

Hele dorp doorgereden om de auto van de pakketdienst te zoeken, naar het postkantoor geweest of hij wellicht daar al geweest was, TNT gebeld. Moraal van het verhaal: gewoon wachten tot morgen. }:)w

Op weg naar huis, rijd ik langs het tankstation en wat zie ik daar staan: de auto van de pakketdienst. Snel naar binnen, de chauffeur nog net niet van het toilet getrokken, en jawel hoor, hij had het pakketje van Carclean in de auto. Eigenlijk mocht hij het niet vandaar uit meegeven, maar hij kende ons wel en na tekenen, het is niet te geloven, is de Ibrido Wax in mijn bezit. :jippie

Mijn vrouw vindt het naar pistache-noten ruiken, persoonlijk ga ik meer voor de hazelnoot. Nu snel auto wassen, kleien etc. Kan niet wachten om het te proberen.

Mensen bij Carclean: enorm bedankt voor al het innovatieve, geldverslindende werk om tot zo'n enorm mooi product te komen en de fantastische service erom heen. :-)^

Hartelijke groet,
Kees. :ja
 
Vandaag ook Dana gesproken.

Of ik toch nog mijn eerste voorkeursnummer wou!
TOP GEWOON

Wel nog 6 weken wachten, wil hem gewoon helemaal netjes en compleet hebben.

Zie alle reviews graag!
 
Ga 'm zo maar even bij de buren ophalen.

(al weet ik niet welke, de bezorger heeft geen briefje achtergelaten; hopelijk hoef ik nou niet heel de buurt af te gaan)
 
Ook bij mij is vandaag de postbode geweest.
Nou, Tim. Ik moet zeggen: petje af.
Ik vind het potje GE_WEL_DIG.
En die geur........:love

Ik heb mijn auto pas een full detail gegeven, dus ik wacht nog even met het gebruik van de wax.

Dus nu staat de pot gewoon op het dressoir in de woonkamer.

Ook mooi om naar te kijken.

DSCF1459Large.jpg


Tim (en alle andere medewerkers van CC) , ik vind dat jullie echt weer een pluim verdiend hebben. Tuurlijk gaat niet altijd alles zoals je het het liefst zou hebben.

Maar zoals jullie ons betrokken hebben via dit topic vind ik echt top.

Keep up the good work en bedankt voor alle goeie zorgen.

Marcel