Voor dit uitdagende project steken wij onze nek flink uit en er gaat heel erg veel tijd, ontzettend veel geld en energie in zitten. Zeker in het oplossen van de probleemgevallen. Dat wordt door velen van jullie gewaardeerd en begrepen en we hebben daar ook leuke mails van ontvangen de afgelopen dagen, waarvoor hartelijk dank!
We blijven afhankelijk van verschillende partijen, waar een aantal partijen zeer goed werk hebben geleverd, te denken aan de mannen die de pot voor ons hebben ontworpen, de mannen die de pot hebben geproduceerd en de ontwikkelaars van de wax.
Helaas zit het tegen met het kistje en het drukwerk (ik verwacht dat het drukwerk snel is opgelost). Maar ik denk dat dat de pret niet mag drukken, immers de wax én de bijzondere pot zijn af en hoe!
We hebben ervoor gekozen, mede op veler verzoek, om jullie zeer nauw te laten betrekken bij de ontwikkeling van dit leuke en bijzondere product. Het product dat we op de markt zetten is bijzonder en de openheid van zaken die wij in dit topic, stap voor stap geven is dat minstens net zo! Dat dat gewaardeerd wordt, mag wel blijken uit alle leuke reacties die in dit topic terug te vinden zijn, die we per mail hebben mogen ontvangen en uit de pre-orders die geplaatst zijn.
In elke ontwikkeling horen teleurstellingen en tegenslagen. Als dat niet zo zou zijn, dan zou het voor iedereen makkelijk zijn om iets te ontwikkelen en te produceren. Doordat jullie op deze manier een kijkje in de keuken mogen nemen, zien jullie ook hoe bewerkelijk het kan zijn om iets bijzonders te ontwikkelen.
De eerste potten Ibrido worden vandaag aan een tiental mensen afgeleverd, vandaag gaan er weer een aantal de deur uit. Wij zijn trots op alles dat tot nu toe gerealiseerd is en ik kan jullie verzekeren dat wij heel hard werken om ook het kistje dat wij voor ogen hebben, uiteindelijk te kunnen gaan leveren met de kwaliteit die wij ervan verwachten.
We maken deze wax, in deze vorm met onovertroffen detail, ambiance en aankleding puur uit liefhebberij. Ik denk dat elk ander merk deze wax van hoge kwaliteit, met deze handwerkpot en afwerking zou verkopen vanaf € 400,- en waarschijnlijk veel meer. Dat wij dat niet doen is, nogmaals, puur uit liefhebberij.
Wij hebben er alle vertrouwen in, het enige dat wij van jullie vragen is vertrouwen te hebben in ons. (Man wat klinkt het dramatisch

)