• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Ik zie de buren denken: waarom zit de buurman met een fototoestel en een gietertje op zijn knieën bij de auto?

Daarom:

Foto-VFUCNPON-D.jpg


Hartelijke groet,
Kees.
 
Ben nu aan het werk, maar als het goed is mijn Ibrido ook vanochtend afgeleverd thuis (2de poging TNT)

Kan niet wachten........;-)

Even een vraagje: Ik lees bij de instructies van de Ibrido -> Koel, droog en vorstvrij bewaren.

Is het een goed idee om hem dan in de koelkast te bewaren (ergens onderin uit het zicht van vrouwlief :-d ) of is dit niet handig?
Zoniet dan hoor ik graag waarom niet.

Gr. Marcie Marc
 
Tim zei:
Inmiddels zijn de handleidingen ook binnen en dit keer zijn ze prachtig (zoals bedoeld!)

Kijk dat is voor jou/jullie ook leuk om met positief nieuws te kunnen komen! :-)^

Nou nog (ff) de houten kistjes in de kwaliteit die jullie voor ogen hebben......:-"

Uiteindelijk zal het allemaal 100% in orde komen, ben ik van overtuigd.
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zoals je kan zien was mijn pot ibrido deze week ook binnengekomen. Vandaag dus even de tijd genomen om een test op poten te zetten.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Binnenkort meer op uw detail forum.


Ps: excuses voor de foto's die niet zo super zijn, pas sinds kort een digitale spiegelreflex en ik moet er dus nog mee leren werken.
 
Vandaag de Ibrido op de Leon aangebracht.

Subtiele geur, niet te overdreven bij verwerking.
Eerst met een ovale applicator, daarna met een finger mitt.

Allebei peanuts om aan te brengen, persoonlijke voorkeur is de ovale applicator.
Deel van de motorkap in de volle zon dus zowel op warme lak als koele lak getest.
Droogtijd van de warme lak was enkele minuten, koele lak zo'n 8-10 minuten.

Daarna uitgewreven met een Supernatural buffing cloth en nagewreven met een Fantastic Fur.
Dat is echt wel een aanrader (bij bijna alle waxen), om nog even na te wrijven met een schone doek om wax hologrammen te voorkomen.

Plaatje erbij:
ibrido1.jpg


ibrido2.jpg
 
Dibbuz zei:
Daarna uitgewreven met een Supernatural buffing cloth en nagewreven met een Fantastic Fur.
Dat is echt wel een aanrader (bij bijna alle waxen), om nog even na te wrijven met een schone doek om wax hologrammen te voorkomen.

YEP. Doe ik ook altijd. Dan is het pas echt af.
 
Pics van de beading van nu net na een regenbui (donderdag aangebracht):
ibrido3van7.jpg


ibrido4van7.jpg