• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Tim zei:
maandag 23 mei 2011 16:45:15:
3) Wachten tot de kistjes er zijn en Ibrido compleet ontvangen, levertijd kan oplopen tot een week of 6!

... intussen 6 weken verder....

Tim zei:
zaterdag 2 juli 2011 10:46:36
en ik durf geen levertermijn te geven.

Dan wachten we nog gewoon 6 weken. Dat geduld kan ik nog wel opbrengen, maar eens houdt het geduld ook op.

Clock still ticking ... :lol

Het houten kistje is klaar!
 
Tegen de tijd dat de Monello kist klaar is, heb ik m'n eigen kist....

Wil iemand tegen die tijd de handgreepjes oppoetsen met een metal polish.

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal je tzt opmeten en een kist op maat voor je maken van oude steigerplanken roestige spijkers en een potje houtwormen:cool
 
Ik wacht gewoon....

Ik weet 200% zeker dat Tim en Crew niets aan het toeval overlaten!
Heb hier nog geen 1 keer uitstel gehoord omdat er bij CC iets niet goed ging.

Vergeet niet dat Tim en Crew een extreem hoog eisenpakket voor deze Wax EN zijn/haar verpakking hebben.
De wax en zijn/haar verpakking moeten pure kwaliteit uitstralen, dit wil Tim en Crew en verlangen wij voor het geld.

Deze eisen zijn niet zomaar overal in te vullen.
Het wordt een dermate exclusief product dat weinig fabrikanten het kunnen maken en aandurven om aan het eisenpakket te voldoen.

Dat er nu weer uitstel is komt omdat de leverancier van de kistjes niet kan leveren wat Tim wil / voor ogen had.
(athans, zo lees ik het)
Voor mij is dit alleen maar een bevestiging dat Tim en Crew meer dan 100% hun best doen om gewoon een stukje perfectie te leveren.

Het proces van de Ibrido is hetzelfde als het detailen van een auto.

It takes a f*cking lot of time, but in the end it will be worth it !

So guys, wacht gewoon rustig af en het komt allemaal goed. Aan Tim en Crew zal het in ieder geval niet liggen!
 
Leon1987 zei:
Het proces van de Ibrido is hetzelfde als het detailen van een auto.

Proest :lol

8 á 9 uurtjes werk, dan is een auto klaar, maar blijkbaar een kistje timmeren duurt veel langer :-d


Ik ben het voor de rest met je eens Leon. :ja

Maar af en toe een update met hoe het ervoor staat zou wel op prijs worden gesteld.

Immers, je betaald ergens voor, dus verwacht je ook wat. ;)
 
Je bent erg wakker patrick!

Maar goed, 250 kistjes x 8 uur, betekend voor 1 timmerman 50 werkweken.....

Dus ja, have patience!

Wat betreft de updates, Tim heeft ons bijna alle stappen van het proces laten zien....
Dat er nu bij de laatste stap wat plooien inkomen, so be it.
Wat moet Tim daar dan over zeggen? Hij geeft nu aan dat ze het met de eerste timmerman niet eens konden worden, op naar de volgende.
Volgens mij valt er niet meer over te zeggen zover....

En dat je ergens voor betaald en dan wat verwacht ben ik met je eens.
Maar het main-product (de wax zelf) is al verkrijgbaar, dan krijg je het kistje nageleverd.
Maar volgens mij gaat het de meeste om de verpakking en niet om de inhoud....

Dus er zullen nog wel wat lege plekjes in vitrinekasten zo her en der blijven ben ik bang.....
 
nicknameless zei:
Tegen de tijd dat de Monello kist klaar is, heb ik m'n eigen kist....

Wil iemand tegen die tijd de handgreepjes oppoetsen met een metal polish.

:lol

Hallo Nicknameless,

Dat detailen van die kist regel ik voor jou mijn waarde vriend. Dat komt helemaal in orde.
Ik hoop alleen dat je er nog bijzonder lang mee zult wachten beste Nick.
Gewoon uit principe nog een fijn tijdje blijven detailen.

Aficior
 
We zijn voor het kistje bij de 4e en hopelijk laatste leverancier aangekomen. Na 3 Nederlandse bedrijven (die hun productie al dan niet uit besteed hebben), zijn we nu bij een Duits bedrijf aangekomen. We ontvangen vandaag of morgen de samples en als dat akkoord is kan er eindelijk geproduceerd worden. De levertijd bedraagt dan wederom een week of 6.

We hopen nu EINDELIJK op een mooi kistje zoals we wensen, het wachten is het hopelijk meer dan waard!
 
Tim we wachten gewoon geduldig af. zal vast allemaal goedkomen.
En zo niet dan maken we zelf wel wat.
Ik heb nog wel geduld hoor.
 
Beste Tim,

Je hebt inmiddels al meer teleurstellingen moeten verwerken dan je had verwacht (en gehoopt) en ook met die partijen de veelbelovende relatie weer moeten verbreken. Dit nadat helaas gebleken is dat hun resultaat niet voldoet aan de door jou gewenste en door hen in eerste instantie ongetwijfeld begrepen kwaliteit.

Het lijkt mij dat dit allemaal veel tijd en inspanning heeft gekost tot op heden.

Bijzonder sportief dat je hier uitleg doet over de voortgang en de bijzonderheden waarmee je telkens weer geconfronteerd wordt.

Ik weet zeker dat iedereen alle respect en begrip heeft voor de situatie. Monello Ibrido is nu eenmaal een uniek product, waarbij vanzelfsprekend hoge eisen gesteld worden aan de verpakking van het product.
Dan is het niet verwonderlijk dat het moeilijk te realiseren is. Ik denk dat de wachtenden alleen maar overtuigd raken van het feit dat hun Ibrido straks verstrekt zal worden in een bijzonder mooie verpakking, waarin bijzonder veel tijd en moeite is gaan zitten.

Ik wacht geduldig af op iets wat alleen maar mooier wordt.:jippie

Succes met de beoordeling van de komende samples.

Aficior
 
Gisteren, na veel uitstel dan toch eindelijk mn 107 kunnen waxen met de Ibrido en oh oh oh wat word ie er mooi van ! De wax laat zich zeer makkelijk verwerken zowel het opbrengen als het uitbuffen. De Ibrido staat erg knap en geeft een fantastisch warme, diepe look met een prachtige glans. Na de regenbuitjes is mn bug bezaaid met kleine ronde pareltjes die schitteren in het licht:love Na een dag van noestere arbeid voldaan zitten genieten in de achtertuin van een lekker glas wijn en een stralend autotje:ja
 
Goed om te horen!

Nog een paar weken en dan zijn de kistjes eindelijk klaar. Allemachtig wat een bevalling.

Op Facebook is een conceptkistje zonder lak te zien trouwens.