• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Aah Patrick, ik wacht al ruim een half jaar (inclusief mijn potje wax, maar dat is mijn keuze) :lol

Geduld wordt maar weer beloond zie ik wel!

Benieuwd hoe ze samen bij elkaar er uit komen te zien, en dat ik dan mijn setje krijg! 8-)

(zelfs mijn collega's zeuren over de wax, waarom die zo speciaal is, en dan het zolang duurt voor dat ik heb heb) :lol

@Tim

Het eind resultaat moet nog steeds hoogglans "pianolak" worden?

Als dat zo is dan heeft de duitse spuiter nog wel even wat werk.
als je met tussen schuren iets te ver gaat dan zakt de volgende laag weer door de eerdere laag.
weet toevallig uit ervaring ( meubelindustrie )dat dit geen makkelijk klusje is.
vooral als je een eindresultaat verlangt zoals je ziet bij concertvleugels of een goed gedetailde auto.

Het wordt zijdeglans Menno, we durfden hoogglans niet meer aan. Maar het geeft wel een chique uitstraling en wellicht dat we het zo meteen hadden moeten doen.

Het is blijkbaar een lastig klusje, dat mede voor de enorme vertraging heeft gezorgd.

@Tim
Een heel goed besluit.
Hou rekening met een licht sinasappelhuidje.

Als je dat niet wil moet je de kistjes meegeven aan dennis kan ie elke avond voor het slapen gaan een kistje of 10 polijsten.:lol

Ja, je ziet een magneetsluiting zitten, gesloten is het dus onzichtbaar.

Volgens mij moet over dit kistje nog een zijdeglans lak (blank), maar dat weet ik niet zeker.