• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Daar is hij dan, het kistje. Wel full-screen en in HD bekijken natuurlijk:


De kistjes zijn nog niet binnen, deze is door de fabrikant opgestuurd ter beoordeling en we zijn er dolgelukkig mee. Wat een prachtig kistje! :jippie
 
De vormgeving, magneetsluiting, scharnieren, logo allemaal superdeluxe.
Persoonlijk vind ik alleen jammer dat hij niet strak afgelakt is en je de structuur van het hout ziet. Heb iets van:"nog 1 laagje lak en dan is ie af" .... uiteraard zéér persoonlijk.
Gezien de uitdaging, oplage en het laten volgen van het gehele proces met all zijn ups and downs, heeft het er wel doen toe leiden dat het echt waanzinnig eindproduct is geworden ! !
 
Ik snap je idee, en eerst hadden we het ook zo bedacht. Maar toch is het kistje in het echt, met de houtnerven zichtbaar, juist net iets luxer dan de variant waar het niet zichtbaar is.

Smaken verschillen, maar desondanks is het kistje eindelijk goed en hebben we over een week of twee na veel ellende, talloze vertragingen en 4 fabrikanten verder, de kistjes in huis. :ja
 
In een woord: Wauw!!!! :-)^

Ziet er fantastisch uit!
Kan het heel erg waarderen dat Carclean zich zo ontzettend heeft ingezet en dat er uiteindelijk een mooi eindproduct is gekomen.

Klasse!
 
Jammer van de machineslag aan de binnenzijde van het doosje, hadden ze wel even wat beter mogen opschuren alvorens het te lakken.
Maar ik ben nou eenmaal een houtwurm, daarom werk ik er ook graag mee.

Ondanks dat is het een prachtig kistje geworden :ja
 
Ik had het gezien inderdaad, maar ik vind het niet storend. Nu maar wachten op de rest.

Edit, de andere fabrikanten spoten alleen de buitenzijde op kleur, binnenkant, inclusief de zaagsnede, bleef blank!
 
Complimenten voor het eindresultaat. Vol verwachting klopt mijn hart.

Mijn keuken bijvoorbeeld was serieus duurder in de aanschaf toen wij thuis kozen voor een echte (eikenhouten) houtnerf onder het spuitwerk, in plaats van een glad gespoten MDF oppervlak.

De reis naar dit kistje is als een detail met hindernissen. Wat je ook doet, het lijkt wel niet mooi te kunnen worden. Al de spullen die je hebt zet je in voor een top resultaat, maar wat je ook doet, de diepe schuurkrassen onder de blanke lak van de motorkap van die prachtige zwarte sportauto krijg je echt niet weg. Op enig moment moet je dan accepteren dat het soms niet anders is en dan moet je stoppen. Alles aan de auto is perfect, behalve die vlek op de motorkap.

Dit kistje in combinatie met de Ibrido is absoluut geen teleurstelling zoals hierboven beschreven, maar je moet wel accepteren waar je moet stoppen.

Laat de kistjes maar komen. Ik weet zeker dat ze er in werkelijkheid nog veel mooier uit zullen zien. En blij dat het nog dit jaar gerealiseerd wordt.
 
Ik heb gisteren het kistje even in m'n handen mogen houden
Ziet er idd erg mooi uit en zal zeker niet misstaan hier in de vitrinekast.
Vind het wel jammer dat het niet hoogglans gelakt is maar ik begrijp wel dat hier nu voor gekozen is anders is er over 3 jaar nog steeds geen kistje
 
Ik vind het enorm leuk uitzien. Zelf zou ik ook gekozen hebben voor de satijn-afwerking ipv hoogglans afwerking. Bij hoogglans zouden de nerven weer te fel uitkomen, nu is het allemaal wat zachter en oogt het doosje wat moderner. Wel lijkt het dat op sommige plaatsen wat weinig vernis is, maar dat kan dan weer aan de camera/belichting liggen.

In ieder geval zou ik er zo direct eentje willen aanschaffen samen met de wax maar dan moet ik nog wel ff doorsparen, er zijn ook nog andere prioriteiten :| . Ooit zal het er wel eens van komen :)

grtz