• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Afgelopen vrijdag heb ik de Ibrido voor het eerst gebruikt.
Ik moet zeggen dat met de regen van de afgelopen dagen de beading er fijntjes uitziet.

Overigens: het zal niet alleen aan de Ibrido liggen (hoop ik), maar de eerste prijs met een in de Ibrido gezette
auto is binnen: afgelopen zaterdag heb ik de eerste prijs gewonnen op de poetsmeeting van de focusclub.
 
Heeft ie in z'n eigen potje zeker wat extra gedaan :lol

Ziet er wel gaaf uit. Staat het ook op hyves? Doe niet aan facebook en die andere meuk, heb alleen nog een hvyesaccount :)_[]
 
Lijkt wel die soep die nog over was van de in eerste instantie geplande Detail Night in december 2010, die toen vanwege de weersomstandigheden geen doorgang kon vinden.
 
Hoi,


Pfff :!

De 1st maal toen ik hier op CC kwam trok ik mijn ogen open als ik de prijzen zag van enkele waxxen (Fuzion, ....)
ale de top waxxen en verklaarde de kopers zot of freaks.
Maar na lezen lezen en lezen en de goede reacties en testen van sommige TOP waxxen begin ik te twijfelen, ik had nooit gedacht dat ik zou gaan twijfelen.
De top wax die volgens mij bij mij goed past is de Fuzion ik heb al enkele testen gelezen en hij zou gemakkelijk in gebruik zijn enz. en ook in een test potje te koop ...

MAAR:

De ibrido zou beter zijn nu ik w8 nog even naar uitgebreide tests en ga alles nog een beke overwegen en zie wel wat het wordt dit topic blijf ik volgen mischien dat het me kan overtuigen
Het designe van het potje is zeker al mooier of de fuzion ...
 
Als je twijfelt tussen de Fuzion en Ibrido kun je mijn review ook in de gaten houden waarbij ik ze allebei aan het testen ben

Ik heb zoiezo geen spijt van de aankoop van de Ibrido en vind 'm tot nu toe net iets fijner dan de Fuzion
 
RogierV12 zei:
Als je twijfelt tussen de Fuzion en Ibrido kun je mijn review ook in de gaten houden waarbij ik ze allebei aan het testen ben

Ik heb zoiezo geen spijt van de aankoop van de Ibrido en vind 'm tot nu toe net iets fijner dan de Fuzion


Die had ik al gevonden en volg ik op de voet :-)^
*alvast bedankt voor de test
 
Van het weekend voor het eerst aangebracht. Simpel te verwerken/aan te brengen, wellicht iets teveel aangebracht, maar dat is lastig te zeggen.
Afnemen voelde best stroef/schuurpapier achtig en dan glad.

Zondag op weg naar een meeting, heel kort een buitje onderweg (
 
We zijn bezig met een andere fabrikant, nadat de eerste fabrikant ons in de steek heeft gelaten. Nog geen positief nieuws en ik durf geen levertermijn te geven.