• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Geachte Carclean crew,

Die zwarte kistjes voor de Ibrido vallen zwaar tegen. Ik dacht dat jullie die juist afgekeurd hadden.
Heb ik nou een afgekeurd exemplaar van jullie gekregen?
Lijkt verdorie wel karton.



Een licht teleurgestelde Soeper.






p5260428.jpg
 
De binnenkant is ook wat goedkoopjes.
Gelukkig zat er nog een mooi aluminium potje in.

p5260429.jpg



Ben trouwens zeer content met de notenlucht van de wax. Deed me een beetje denken aan


]d~^
 
Ben maar even aan een test begonnen op m'n testpaneel
Fuzion vs. Ibrido
Ibrido is nu nog aan het curen, fuzion na 10min. afgenomen

53fbdbff.jpg
 
Tís dat ik op vakantie ga, anders had ik mijzelf echt niet in kunnen houden zeg.
Wat wordt je van alleen al zo'n topic lezen enthousiast! :love
 
Ik heb de mijne ook ontvangen. Toen ik vrijdag even bij CC was, vond ik m naar pistache ruiken, nu eerder naar hazelnoot

Bij gebrek aan een testpaneel, ga ik proberen dit weekend de biemer te waxen.
En dan mag het volgende week wat mij betreft eens flink regenen, kwestie van beading en sheeting ''in real life'' te kunnen testen :party

Bedankt voor de goede service CC, ik ben nu al enthousiast :love
 
Ik dacht vandaag eindelijk mijn irbrido te ontvangen want er was een pakketje van tnt geariveerd volgens mijn moeder. Ik snel pakje gaan zoeken, he wat bizar geen carclean sticker of mooie monello doos...
Doos toch maar opengemaakt en tot mijn verontwaardiging geen pot wax, maar iets dat ik niet besteld heb. Blijkbaar heeft tnt de verkeerde doos hier achtergelaten en heeft mijn moeder het niet gecontroleerd.
Nu maar op zoek naar mijn pot ibrido...
 
De Ibridio is inmiddels ook hier aangekomen.

Op zeer korte termijn maar eens gebruiken.



Greetz Rob aka Vadebo
 
ivo's zei:
Zure sessie Jan....
Succes met de zoektocht.... :(
Inderdaad, het pakje dat ze hier geleverd hebben ben ik maar gaan afgeven bij de rechtmatige eigenaar, woonde 100 nummers verderop in de straat. Hij had niet mijn pakje spijtig genoeg. Nu maar even de track and trace pagina (van beide pakjes) in het oog houden.
 
De track and trace zegt inderdaad dat het nog steeds in afleverroute is. Maar dat zegt de track and trace code van het pakketje dat wel is geleverd ook nog. Ik wacht af wat die doen en anders morgen maar even tnt bellen.
 
Vandaag ook rond 14 uur mijn nieuwe bestelling van carclean ontvangen, met jawel ne pot ibrido wax ingebrepen.
Ik moet de ganse crew van carclean ne dikke proficiat wensen met dit ZEER FANTASTISCH en degelijk ontwerp. Magnifiek.
Als de wax zo schitterend presteert als de pot uitziet, is hij gewoon subliem.

Eind juni wordt hij zeker getest op onze nieuwe wagen, Mercedes C200 break met natuurlijk AMG pakketje voorzien :-)
 
Kofferklep gekleid, gepolijst PB Proffesional Polish, IPA en twee laagjes Monello Ibrido Wax.

Nu maar hopen dat het snel gaat regenen. ;)

Foto-JCHKOZM8-D.jpg


Hartelijke groet,
Kees.
 
Hij is vandaag binnen gekomen :jippie :jippie :jippie
Mooi zakje trouwens, extra luxe cadeautje :-)^

Mijn vriendin vind het naar Aloë Vera ruiken, ikzelf ben er nog niet uit :-b
 
Lupo vandaag verkoopklaar gemaakt.
- Gekleid met Zaino en S&w
- Polijsten met WG TSR op wit met de rotary
- Polijsten met PB Prof polish op zwart met de DAP
- IPA wipedown
- Dak met Ibrido
- Rest Fuzion

Na 5u ademen de 2e laag aangebracht....
Ben benieuwd....
De shine is nice, pics op Twitter.... :ja