• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Ik als een harde strijd waarin elke vorm van macht, lastigvallen, tegenwerken en manipuleren is toegestaan om de wereldfaam te bemachtigen als eerste eigenaar te worden van de Wax van het Jaar.....

}:)w }:)w }:)w }:)w }:)w
 
Leon1987 zei:
Ik als een harde strijd waarin elke vorm van macht, lastigvallen, tegenwerken en manipuleren is toegestaan om de wereldfaam te bemachtigen als eerste eigenaar te worden van de Wax van het Jaar.....

}:)w }:)w }:)w }:)w }:)w
Met andere woorden.. jij bent zo bij Carclean te vinden om de antwoorden uit een van de medewerkers te kietelen? (tip: neem een van de dames, geloof nooit dat Dennis of Bert die actie op prijs kan stellen namelijk)
 
Tja als je eenmaal aan de Fuzion zit, word het lastig :-b

Plus dat ik een nuchtere Zeeuw ben en meer om de inhoud geef dan de verpakking.
 
:party:

ben nu wel ERG benieuwd....
indicatie van de prijs...?
moet ik denken aan de prijs van Dodo SN?
 
De prijs staat nog niet helemaal vast en is afhankelijk van een aantal ontwikkelingskosten die nog variabel zijn. Maar hou er rekening mee dat de prijs tussen Super Natural Wood en Fuzion in zal komen te zitten.
 
dus echt een waxie voor mijn want fuzion heeft mijn niet kunnen overtuigen maar de sn wel dus......dat belooft wat
 
We bouwen de spanning een beetje op. 8d

Vanaf nu post ik pas het volgende stukje als het 6e stukje door iemand gevonden is en via PM aan mij is bewezen / getoond. x-]