• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Ik las ergens dat de prijs tussen de sn en fuzion zal zitten. Dat zal ik niet snel kunnen betalen voor een waxje, kan wel maar doe dat niet, of misschien wel, weet het niet:)_[]

Is het misschien een idee om hier samplepotjes van te maken in de toekomst, aangezien waxen als sn en fuzion ook samples hebben:weetniet
 
Vandaag geen tijd gehad om het forum in de gaten te houden.
Heb nu pas 4 stukjes:sob:
De rest kan ik zo gauw niet vinden...
 
Hier nog 1. Heb het zojuist officieel opgegeven. Kom niet verder dan 3 (buiten de avatar van Tim, waarvan ik sterk vermoed, dat'ie er deel van uitmaakt.....)
Succes met zoeken!!
 
@ Tim, zou je nog een reactie kunnen geven op de vraag/suggestie wat betreft samplepot in post #121#. Ik ben niet ongeduldig hoor:-"
 
fijn... heb nu een muis-arm-vinger-rsi... en nog steeds niet ale 7 stukjes... zucht wat een vrijdagavond...
 
pffff, wat werkt die zoekfunctie hier op het forum slecht...
Je kan niet verder dan 100 postings terug, krijgt steeds dezelfde resultaten ook al selecteer je zoeken in een ander forum deel...