• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Ik zeg niets.....

Vind het alleen jammer dat de ontknoping pas vanavond is...

Dan ben ik er niet eens.......

Geen kans dus voor mij eigenlijk.........
 
mij hoor je ook niet :-"

ik ben er vanaaf ook niet.
maaar! het volgende puzzelstuk word ingeplant. dus dat kan overal zijn. mischien wel over 2 dagen :-"
 
Gevoel wat in me spreekt.....

Maar evengoed, morgen overdag, morgen avond, zondag overdag en zondag avond ben ik er ook niet....

Dus als je het heeeeeeeeeeeeeeeel lang rekt........
 
Eigenlijk niet de bedoeling, maar stukje 7 staat inmiddels ook online. En hetzelfde geldt weer, stukje 8 wordt pas geplaatst als stukje 7 via PM aan mij wordt getoond. Maar om het lastiger te maken, moet je eveneens stukje 6 aantonen.
 
Ik heb de afgelopen dagen even iets anders aan m'n hoofd gehad dan carclean. Kan iemand me even uitleggen wat de bedoeling is met die puzzelstukjes?
 
In totaal zijn er negen in een vorm 3 bij 3
Inmiddels zijn er zeven geplaatst.........
Zoekt en gij zult vinden

Hans (die eerst naar Karate gaat)
 
Dat word zoeken geblazen 8-o Er zijn op het moment van deze post 163.103 berichten in 7.151 topics in 32 fora. :s Thx voor de info :)^
 
Tim zei:
Eigenlijk niet de bedoeling, maar stukje 7 staat inmiddels ook online. En hetzelfde geldt weer, stukje 8 wordt pas geplaatst als stukje 7 via PM aan mij wordt getoond. Maar om het lastiger te maken, moet je eveneens stukje 6 aantonen.

Ik w8 wel tot die in de webshop staat ! :D