• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Ik zal 'm hier ook maar posten dan
IMG_1732.webp

In eerste instantie dacht mijn schoonmoeder dat het een fris toiletblokje was…
P1030405cc.webp

Na enige tijd besloot ze dat de geur niet erg sterk was en belande hij hier…
P1030403cc.webp

Natuurlijk allemaal niet waar, maar ik heb gewoon nog geen goede plek gevonden.

p.s. Excuses aan mijn schoonmoeder. Veel te lief om zoiets te doen.

:lol
Robert-jan, lekker bezig! wat een humor :lol

@Rogier,
Je moet al gek zijn om 185,- uit te geven aan een wax, we zijn allemaal dus gewoon een beetje gek, dus dan doe je gekke dingen :ja :lol

@Tim, die doosjesbouwer ziet je aankomen, zoveel moeite gedaan om eindelijk een mooi kistje te maken knikkeren ze hem bij het grof vuil :lol :lol :lol

RogierV12 zei:
Je hebt 'm voor de foto even in de kliko gelegd????8-())

Inderdaad hoor Rogier. GELEGD. Zeer zorgvuldig geplaatst, want wil natuurlijk geen beschadigingen erop hebben of mogelijk vuil.

Was even voor de grap. Zou werkelijk zonde zijn om zo een goede en kostbare Edizione Limitata in de afvalemmer te gooien.

Had nog een ander grapje in gedachten, maar daar kom ik misschien nog op terug. Moet ik eerst even een bepaald bestanddeel voor kopen.

hallo medeforummers,

prachtige foto's allemaal natuurlijk, maar hoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van de was zelf?
Ik heb begin dit jaar de C.Quartz behandeling laten doen en zoek nu de absoluut beste was die mijn metallic zwarte auto de diepste glans geeft.

Tim adviseerde pure wax van Dodo Juice of de Monello Ibrido wax, dus vandaar mijn vraag. Is deze Monello de hoogste prijs uit de shop echt waard?
thnx

Als je de waarde van het advies wilt toetsen, be my guest
Doe maar een pm kan je 'm lenen

De aanschaf zegt niets over het verbruik, ik schat dat de kosten daarom erg meevallen

Aficior zei:
Dat is een mooi aanbod van Redcat. Daar zou ik zeker even voor in de auto kruipen.

Ik weet niet hoe het moet, maar wat mij betreft mag de bronzen hulpvaardig onderscheiding van RedCat geupgraded worden. :-)^

Hartelijke groet,
Kees.

Ik heb de test set van Hans gebruikt om mijn kofferbakdeksel in de was te zetten en zelfs tot 2x toe.
En maaaaaaaaan wat is het geweldig. Ik ben helemaal verkocht.

De rest vd auto is al weer vuil, maar de kofferbakdeksel is gewoon door de regen weer schoongespoeld.

Ik ga snel bestellen en ik zie je graag in de AM hoor. Het was het zeer waard.