• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Ben echt toe aan een nieuw potke wax.
De Ibrido spreekt mij natuurlijk heel erg aan :heart_eyes:
Het is vooral voor mijn mini en de blauwe Benz....
Even kijken hoe het financieel gaat, dan ga ik er 100% 1 bestellen !
 
Ik vind dit echt geweldig!! Ik denk dat ik nog niet genoeg van het detail virus heb opgedaan. Want ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een klein beetje overdreven vind om je wax in een vitrine te zetten...... Maar dat ben ik. Ik zet weer andere dingen in mijn huiskamer in een vitrine....

Maar ik waardeer het wel heel erg dat er zo goed mee om wordt gegaan. Daar kan ik vaak nog van leren!
 
Hmm, moet m'n Grieks wellicht eens even bijspijkeren...

Hoe 'doet' de Ibrido het trouwens buiten de Benelux? Op Detailingworld hadden een paar Engelsen ook best interesse.
 
Toch wel gaaf hoor. Ik had er wel op gerekend dat dit zou gaan gebeuren. Product moet zichzelf gaan verkopen en omdat het echt een goede wax is, zal dat vanzelf gaan gebeuren schat ik zo in.
 
Idd Aficior die vind zijn weg wel.
ik vraag me juist af het is een beperkte oplage van 250 stuks vraag me juist af of je daarna nooit geen meer gaat kunnen kopen .
 
@Tim: destijds had je het over een eventuele refill-actie van de ibrido, is dat helemaal van de baan ( of een zo goed als ) of zit er toch een redelijke kans in dat dit mogelijk wordt voor de snel-&veelverbruikers ?
 
Tim zei:
We komen binnenkort nog wel met een zeer bijzonder iets, een extra gelimiteerde uitvoering van 20 stuks. ;)

Neeeeeeeee dat meen je niet, en die moet ik natuurlijk absoluut hebben.....
Oooooooo waar houdt het op met die verslaving :sob:
 
Niet ! whoehaha, je bent gewoon de sigaar. We hebben je met z'n allen bij aanmelding nog gewaarschuwd maar je wilde gewoon niet luisteren en daarom nu de pisang ]d~^
 

Ik ben sinds de lancering van de Monello Ibrido - Edizione Limitata één van de gelukkige bezitters.
Een bijzonder mooie wax in een exceptioneel mooie pot.
Dit alles smaakvol verpakt in een kistje die de bijzondere inhoud complimenteert.
Alles met de hand gemaakt en van een bijzondere kwaliteit. Meer een sieraad dan een autowax.


Nu heb ik mij wel eens afgevraagd waar Tim zijn inspiratie voor de naam en het kistje vandaan heeft gehaald. Vooral ook, omdat Tim heeft aangegeven dat deze creatie een lang gekoesterde wens was.
En de naam Ibrido. Niet iets waar ik bijvoorbeeld zo maar op zou kunnen komen.
Zou dit iets zijn wat terug is te voeren naar zijn jeugd?

Op de school van mijn dochter vond ik het antwoord.
Ik denk dat Tim dit in zijn jeugd al bijzonder mooi vond en ook de naam redelijk heeft weten te onthouden.
Dan nog even een sprongetje maken en het vertalen naar een wax. Ik zeg complimenten!!

Brio-011024x0768.jpg
`

Brio-021024x0768.jpg


Brio-031024x0768.jpg


Brio-041024x0768.jpg


Brio-051024x0768.jpg