• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Maar eens een keer met de Orange Peel Sanding Pads over dat kistje gaan.

Maar wanneer kan ik mijn houten kistje om komen ruilen voor zo'n spiffy speleding? :star
 
I know.. oud topic!

Maar..!!
Zie dat er weinig ibrido waxen nog op voorraad zijn!
En heb vernomen dat deze misschien niet aangevuld gaat worden!

Hopelijk kunnen we de CC CREW ervan overtuigen deze wel weer op voorraad genomen gaat worden!! Want het is echt een geweldige wax!!
 
Ibrido 2.0 zou helemaal geweldig zijn!
Zelfde eigenschappen enkel dan wel op een glaze oid aan te brengen zonder teveel standtijd verlies!
En een nog beter beading!! :cool::cool:
 
Wel voorral, alleen kan je je voorstellen als alles in een kartonnen doos zit. Word het ook maar saai. Zou jij het kopen als het in een pakje boter zat? En een wax boven een bepaalde prijs mag wel in een beetje exclusieve verpakking zitten vind ik. Mijn gaat het meer om het verzamelen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ben het deels met @tembaco eens!
Maar een goedkopere verpakking is wel een mooie manier een geweldige wax betaalbaar te houden!
Al zou ik het graag in een glaze of steverige kunstof verpakking zien als momenteel!

Misschien een idee voor de nieuwe lichting welke hopelijk zal komen!! @Tim