• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Maestro Car Dryer: deze zomer verkrijgbaar!

Is er ook zicht op een accu variant? Ik moet helaas noodgedwongen mijn auto vaak wassen in een wasbox.
En daar heb ik geen stroom tot mijn beschikking.

Maar dit is wel een leuke/mooie ontwikkeling ;)
 
Een hele mooie ontwikkeling ! Ik doe tot nog toe alles met de luchtcompressor en dat gaat op zich prima, maar net nu doet zich het feit voor dat de compressor overleden is.. toeval?

Ik ga dit serieus in de gaten houden, lijkt me een erg mooi product met een hoop toegevoegde waarde ! En ook het feit dat je hem na gebruik weer op kan bergen in de bijgeleverde tas is echt wel een pré!

Prima ontwikkeling Carclean.com !
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Leuk. Mooi dat Monello ook zo verder uitgebreid wordt. Prijsklasse ziet er zeer correct uit.
Zie mezelf persoonlijk dit nog niet gebruiken...
Mijn buren kijken nu al raar als ik de wagen infoam...
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
Ik denk dat je tijdens het drogen niet zo snel van nozzle wisselt. Dat heb ik nog nooit gedaan in elk geval.

Eens! Sterker, op de Sidekick gebruik ik alleen het rondje. De ovale vind ik niet zo fantastisch (komt misschien ook door de kracht)

voor kleine hoekjes en kantjes een andere nozzle

Hmm, het fluit erover als je er dicht op komt met een blower. Daarnaast moet al die lucht ook het apparaat uit. Dat lijkt me allemaal minder werken.


5-7 meter snoer

Hmm, hoeft niet altijd een pré te zijn natuurlijk. Je klapt ook makkelijker ergens tegen aan.


in totaal dus zo'n 2800 Watt trekt, dat is toch wel fors voor de doorsnee kabelhaspel

Eens, benieuwd hoeveel mensen de 2,5mm kabel paraat hebben om doorsmelten te voorkomen. Daarnaast ook wel beetje rekening houden met de groepenkast/afzekering. Wel een fraai aanvullend product voor de webshop. ;)
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Persoonlijk vind ik dat die nozzles voor de prijs erbij mogen. Als het dan toch niet echt bruikbaar zou zijn, waarom het dan eventueel als accessoire aanbieden voor opnieuw geld? Steek het gewoon erbij, dan heb je een mooi compleet pakket ongeacht de bruikbaarheid ervan.

Laat ik duidelijk zijn: de Monello Dryer is zeker een interessante optie. Maar ik heb graag wat verschillende opties om te vergelijken. Het maakt het er alleszins niet makkelijker op : unamused:
 
Super interessant.

Ik was ook al even aan het rond neuzen ook wel met het budget in gedachten.
Als weekend warrior zal deze wel in de collectie komen.
 
Is er ook zicht op een accu variant? Ik moet helaas noodgedwongen mijn auto vaak wassen in een wasbox.
En daar heb ik geen stroom tot mijn beschikking.

Maar dit is wel een leuke/mooie ontwikkeling ;)

Mark dan moet je toch aan een trekhaak om een stroomaggregaat aan te koppelen als je de auto gaat wassen (en drogen) :D
 
Als je de auto wast met kalkhoudend water, en je blaast hem droog, krijg je dan kalkvlekken? Een deel van het water verdampt dan toch met de warme lucht? Verder mooi toestel.
 
lengte snoer is minder erg, als de slang maar lang genoeg is
 

Bijlagen

  • WP_20190506_21_35_02_Pro.jpg
    WP_20190506_21_35_02_Pro.jpg
    160,4 KB · Weergaven: 452
Een snoer zo oprollen waar 2800 watt doorheen gaat weet niet of dat handig is. Lijkt me mooie weet nog niet of het voor mij meerwaarde heeft ten opzichte van droogdoek.
 
Lijkt me een top apparaat, wat straks heel mooi in onze nieuwe garage zal staan. Een beetje gewicht lijkt mij juist wel prettig, dan trek je hem niet meteen omver als je aan het drogen bent.
Qua prijs vond ik de Metrovac's altijd wat duur, denk dat de Monello daar een heel mooi plekje gaat opvullen.