• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Microvezel Kiloknaller is er weer!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.679
198
46

De Monello Microvezel Kiloknaller is weer terug dit jaar!

Kiloknaller-product.webp
Wat zit er in de bundel?​

• Senza Acqua Drying Towels (80x70 cm) – Een royale droogdoek die perfect water absorbeert. Dankzij het hoge absorptievermogen van meer dan 2 liter water is één doek voldoende om je hele auto af te drogen zonder uit te wringen.
  • Senza Bordi Trio Edgeless Towels (45x45 cm) – Set van drie luxe, randloze doeken die geschikt zijn voor polijstmiddelen en glascoatings en bovendien het meest geschikt zijn voor gevoelige lakken.
  • Pelo Lungo Ultra Soft Buffing Cloth (65x45 cm) – Ultra zachte doek, ideaal voor detailers en het afnemen van spraywaxen. Dankzij het grote formaat heb je aan één doek genoeg voor de hele auto.
  • Guanto Tricolore Wash Mitt – De Guanto Tricolore is een stevige, maar zachte washandschoen, die hardnekkig vuil van elk oppervlak verwijdert. De langharige vezels nemen elk vuiltje op van de ondergrond en sluiten dit veilig op in de vezels, waardoor het oppervlak brandschoon achterblijft.
  • Piccolo Nero Trio (35x35 cm) – Set van drie allround doekjes voor interieur en exterieur zoals velgen, uitlaten, onder de motorkap, dressings etc.
  • Senza Bordi Leggero Towels (45x45 cm) - Set van vijf microvezeldoeken die specifiek zijn ontwikkeld voor het voordelig afnemen van glascoatings, polijstmiddelen, waxen en sealants.
  • Disco Duo Microfiber Applicator Pads - De Monello Disco Duo is een handige 2-pack met twee zachte microvezel applicator pads. Dankzij de fijne, dichte vezelstructuur nemen ze product gelijkmatig op en verdelen dit zonder strepen of vlekken.

Actievoorwaarden:
Maximaal 2 sets per klant.
Van 31 december 12:00 ('s middags) tot 2 januari 12:00 ('s middags) beschikbaar of zolang de voorraad strekt.
Slechts 200 sets beschikbaar – wees er snel bij!Grijp je kans en voeg deze kiloknaller aan je detailingcollectie toe!

Perfect als cadeau of om je eigen onderhoudskit te upgraden. Op = echt op!

Ohhh! Mijn handen jeuken om weer een bestelling te doen. Was vorige week de microfiber wash vergeten haha ik dacht ik zing het even uit. Erg Fijne doeken! Al ben ik zelf niet zo’n fan van die aqua als droogdoek ivm pluisjes voor mijn gevoel.
Ik zit eigenlijk vooral te wachten tot de vetro superiore glasdoek weer op voorraad komt!

• Leuk
Reacties: Dibbuz
Pfff, nee ik doe het niet :p
I Dare You Do It GIF by Star Wars

Ik heb het wél gedaan :D