• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Microvezelbundels nu te bestellen!

De doeken gaan er hier ook komen denk ik:confused:

@Tim, het is nu achteraf, maar hebben jullie aan het begin wel eens aan gedacht om een rode doek er bij te doen ipv 2 witte? Had het zelf wel leuker gevonden namelijk. Gewoon een vraagje:)_[]
 
Heb vandaag mijn auto gewassen met de washmitt en spons en daarna afgedroogd met de droogdoek.... Als afsluiter m'n auto nog in een laagje reload gezet en uitgewreven met de witte doek. Ik kan niet anders zeggen dat ik over alles zeer tevreden ben! Alles is super zacht en doet gewoon wat t moet doen! Super producten en zeker een aanrader!
 
Mijn doeken zijn ook al gewassen en voelen idd lekker zacht aan, van het weekend eens testen.
 
bergli zei:
Heb vandaag mijn auto gewassen met de washmitt en spons en daarna afgedroogd met de droogdoek.... Als afsluiter m'n auto nog in een laagje reload gezet en uitgewreven met de witte doek. Ik kan niet anders zeggen dat ik over alles zeer tevreden ben! Alles is super zacht en doet gewoon wat t moet doen! Super producten en zeker een aanrader!

Goed om te horen! Wij zijn er ook heel blij mee! :party:
 
Ik denk dat Carclean erg goed bezig is met HUN eigen brand Monello:cool: ,eindelijk eens een DETAIL merk van Nederlands Bodem
 
Helemaal met je eens.

Mijn doeken liggen net te weken in 2 emmers, morgen ga ik ze voor het eerst testen ben benieuwd!
 
Hartelijk dank mannen, er staat nog genoeg op stapel, maar we zijn zeer tevreden met onze eerste microvezellijn!

Vandaag weer de hele dag gewerkt met de Peluche Verde doeken en het net iets grotere formaat werkt gewoon zoals we bedoeld hebben.
 
Proficiat tim en co
Doeken en washmitt zijn M E G A - fantastisch... Meer kan ik er niet over zeggen :)
 
Vandaag de auto gewassen met de spons en mitt en gedroogd met de Senza Acqua.

- De spons vond ik wat vreemd werken, kon er niet echt vrienden mee worden. Kan ook een kwestie van wennen zijn omdat ik nog nooit eerder 1 gebruikt heb.

- De mitt vond ik wel lekker gaan mede doordat ie een stuk dunner is dan de Meguiar's waardoor ik veel beter in randjes kon komen. Heb niet het idee dat de Monello mitt minder veilig is vanwege de dunheid. De stiknaad in het midden is ook weer is wat anders, nog niet echt een oordeel over maar vond het in ieder geval niet onhandig.

- De Senza Acqua vond ik heerlijk werken. Echt stukken zachter de de Delerium en Elite droogdoeken die ik ook heb liggen. De vreemde afmetingen waren wel even onhandig in het begin omdat mijn normale opvouwtechniek niet uitkwam waardoor de doek of te groot of te klein was, maar dat went ook wel.

Ondanks dat ik hem nog maar 1x gebruikt heb durf ik nu al wel te zeggen dat dit mijn "premium" doek gaat worden, dus gaat alleen gebruikt worden op auto's die ik in onderhoud heb. De Delerium en Elite zijn bij deze gedegradeerd naar doeken die ik voor details ga gebruiken.

De andere doeken nog niet geprobeerd maar dat kan eigenlijk niet gaan tegenvallen vermoed ik.

Tim en de crew ik ben er heel tevreden mee :)^